AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Inviterte en jeg har datet lenge på middag hjemme hos meg. Har virkelig vasket, ryddet, fått stedet mitt til å skinne, det er flott og vakkert her nå. Jeg slet lenge med en god middag, avtalen var kl 19.00 hos meg, han selv som foreslo om vi ikke kunne ta en middagsdate, for det hadde vi pratet om før. Jeg sa at selvsagt kunne vi det, og la til at jeg skulle diske flott opp. Han hr en del allergier som jeg har tatt stort hensyn til, har laget et godt måltid uten noe han ikke tåler. Har virkelig, virkelig gjort meg stor flid i dag, og gledet meg veldig. Ikke bare kom han ikke, jeg har prøvd å sende melding, ringe, han har ikke svart. Nå fikk jeg en sms der det stod at han hadde glemt avtalen, og sovnet på sofaen. Hm, ok.. Hva svarer man til sånt? Vi har hatt et intimt dating forhold som har vart i over et halvt år, vi er nesten kjærester å regne, men ingen av oss har sagt de ordene enda. Likevel, jeg synes det er litt teit at han bare glemte det.. Nå har han ikke tid å komme, fordi han lovet å treffe en kompis.
Steinar40 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 (endret) Ikke bare kom han ikke, jeg har prøvd å sende melding, ringe, han har ikke svart. Nå fikk jeg en sms der det stod at han hadde glemt avtalen, og sovnet på sofaen. Nå har han ikke tid å komme, fordi han lovet å treffe en kompis. Det er virkelig trist å se hvor mange hjernedøde folk det finnes. Endret 29. august 2011 av Steinar40 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg kan ikke noe for det, føler meg virkelig trist.. Takk for støtte
Steinar40 Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg kan ikke noe for det, føler meg virkelig trist.. Takk for støtte Går ikke an å finne seg i sånt. Lar du deg tråkke på så blir du tråkket på.
She_Leiva Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 For en fjomp! Spis middagen selv og kos deg. La neste steg være opp til han.
kirstiJ Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Så utrolig kjipt! Men, hvis han skule være hos deg klokka 19, hvorfor maste du på han før det? Klokka var jo ikke blitt 19 når du postet innlegget..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Så utrolig kjipt! Men, hvis han skule være hos deg klokka 19, hvorfor maste du på han før det? Klokka var jo ikke blitt 19 når du postet innlegget.. Fordi han trengte instrukser til hvor han skulle kjøre, jeg bor et godt stygge innover skogene, og det er ikke alltid han husker veien alene. Jeg skulle ringe 18.45-18.50, for å forklare.
muffin26 Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Hvem holder på med noen i et halvt år uten at man vet om man er sammen eller ikke. Hadde aldri klart det. 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde blitt forbanna. Sånt gjør man bare ikke. Det virker som du ikke er viktig nok siden han kunne glemme.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 Tviler sterkt på at han glemte det. Hvis han gjore det så sier det litt hvor viktig den middagen var...
kirstiJ Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 Sånn å forstå... Uansett, så synes jeg det var ordentlig dårlig gjort. Dere hadde en avtale og han burde jo bare ringt kameraten og sagt at han hadde glemt avtalen sin med deg og at du hadde lagd middag... Drit i å kontakte han før han kontakter deg... 4
Rainbow Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Så trist at han ikke kom! Du har jo lov å fortelle at du ble sur når du hadde gjort så mye. Du får putte maten i kjøleskapet, og tilby ham den i morra! Etter et halvt år bør dere jo kjenner hverandre godt nok til å kunne ta en skikkelig prat om dette.
AnneBonny Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 (endret) Du - her hadde jeg blitt skuffet! Det der var ikke greit i det hele tatt. Inviter en venninne/kamerat over til deg og kos dere med middagen? La det ta lang tid før du anstrenger deg til et møte med denne fyren. Om det i det hele tatt blir aktuelt? Sånt glemmer man bare ikke! Endret 29. august 2011 av AnneBonny 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #15 Skrevet 29. august 2011 Blir glad for støttende ord her fra dere, det varmer litt. Jeg er dessverre et følelsesmenneske, og ble ganske lei meg for dette. Ja, vi kan prate om ting sammen, det kan vi virkelig. Vil forklare at dette ikke var så greit neste gang jeg ser ham, dette er vel ikke noe jeg burde ta på telefon?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #16 Skrevet 29. august 2011 Synes det virker litt rart at han ikke har tid til å komme når du fikk meld 18:53. Da skulle han jo likevel være på vei til deg. Eller er det ganske langt han måtte kjøre kanskje? 1
Burn Skrevet 29. august 2011 #17 Skrevet 29. august 2011 Først og fremst vil jeg bare si at du har all grunn til å være trist, men samtidig må du huske på at vedkommende ikke fortjener din energi etter noe sånt. Dvs. Ikke bruk så mye krefter på å være trist og lei deg! Det er ikke ditt tap, det er hans. Gjør det beste ut av det, ta lærdom av dette, og kos deg med en venn/ venninne istedenfor. Bostedet ditt trengte sikkert en vask, og etter å ha holdt på i kjøkkenet har du kanskje lært noe nytt? Se det på den lyse siden, selv om det er vanskelig nå. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #18 Skrevet 29. august 2011 Men... hadde han en avtale med en kompis samme kveld som han skulle spise middag hos deg? Er ikke det litt rart? Skulle han liksom sitte å kikke på klokka, og haste avsted etter så og så lang tid hos deg - for å rekke en annen avtale. Hmmm...Dårlig gjort når det er første hjemmedate til og med. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #19 Skrevet 29. august 2011 Synes selvfølgelig dette var veldig dumt, men har problemer med det logiske her. Du skulle ringe ham 18.45. Det var åtte minutter før du postet innlegget ditt. På de åtte minuttene skal du altså ha ringt ham flere ganger, sendt meldinger som du ikke har fått svar på, og fått en melding fra ham før du skrev dette innlegget? Du skriver også at i tillegg til at han ikke kom så svarte han ikke på tlf, som om han først ikke kom og så begynte du å ringe ham? Beklager, men jeg klarer ikke å forstå dette, men nå er hjernen min litt overfølsom for slike logiske brister også da. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #20 Skrevet 29. august 2011 Synes det virker litt rart at han ikke har tid til å komme når du fikk meld 18:53. Da skulle han jo likevel være på vei til deg. Eller er det ganske langt han måtte kjøre kanskje? Ja, for å være her 19, måtte han kjørt senest 18.00.. Inkl min veiledning gjennom skogen. Jeg lærte noe nytt på kjøkkenet, og huset trengte jo virkelig en skikkelig hardvask, så på en måte er det ikke så veldig bortkasta, selvsagt. Men det skulle jo være å dele mellom oss, litt vanskelig å tenke på bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå