Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i forrige uke på en salong og tok ett "fot-spa". Dette var min første pedikyr, jeg pleier å gjøre det selv, men siden jeg har vært syk var det mer jobb enn jeg orket og spanderte denne på meg selv.

Jeg får ganske mye hard hud og må selv bruke scholl-skjærer før jeg filer. Jeg sa ifra om dette når jeg ringte ned for å få time, når jeg ankommer og ja, det er jo åpenbart når jeg tar av meg og setter meg i fotbadet.

De styrer og har på noe syre, skraper og begynner så å file, alt avsluttes med voks-behandling. Mot slutten kommer en dame som sier at jeg som har så mye hard hud må nok ha 2-3 behandlinger før jeg får myke føtter.

Dette er min aller første gang og det er ikke som om jeg har abnormalt mye hard hud, men ja, det er mitt problem, men jeg mener de ikke var profesjonelle. Det var andre ting som at de ikke visste prisen på behandlingen, overså det faktum at behandlingen kommer i to former (ble ikke presentert for noe alternativ) og at de drar frem skjærer når det er 20 minutter igjen.

Dog, dette var min første, så jeg kan jo ikke være sikker, og må spørre før jeg klager, kan dette skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag du.

Skrevet

Synes også du bør klage..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...