Tiger Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Hvilke erfaringer har dere med Høyang Polaris Party - serien? MÅ ha nye kasseroller, men er så usikker på hvilken type vi skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Hvilke erfaringer har dere med Høyang Polaris Party - serien? MÅ ha nye kasseroller' date=' men er så usikker på hvilken type vi skal ha.[/quote'] Kjøpte meg sånne kjeler i 2 ulike størrelser for noen måneder siden og jeg er utrolig fornøyd! Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg vil også anbefale Høyang Party, de fungerer kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 – og der hadde du julegaveønsket klart... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er ikke fornøyd, har slitt ut flere kjeler. Har akkurat kjøpt meg stekepanne og to kjeler i Gastrolux, de virker kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg var heller ikke særlig fornøyd, og har nå kun gastrolux. De er jo en del dyrere, men jeg anbefaler dem på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har fem Party-gryter fra Høyang som jeg har hatt i halvannet år nå. Man kan ikke se de er brukte - jeg er kjempefornøyd med dem. Glimrende gryter som kan settes direkte på bordet om man har gjester. Men jeg passer veldig godt på å ikke bruke andre redskaper enn plast og tre oppi grytene mine - tipper dere som ikke er fornøyde nettopp har gjort det. For hvis man passer på Party-grytene sine skikkelig så har man glede av dem i årevis. Det er jeg liker spesielt godt er om man skal f.eks. ha gryterett, el. så steker jeg kjøtt/kjøttdeigen direkte i gryten før jeg lager sausen ... trenger ikke bruke stekepanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Vi fikk en Høyang partygryte da vi gifta oss for over 7 år siden. Den har vi brukt mye, og den er like god! Har en vanlig Høyang Polariskasserolle som er godt over 20 år gammel, den er like fin. (Fikk den med meg da jeg flytta hjemmefra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå