AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei. Har noen par Christian Louboutin's. Etter litt bruk så er de jo litt slitt under "foten" og det ser jo ikke bra ut. Vanlige sko har jeg alltid levert hos skomaker, så har han satt på en slags "slitesåle". Men her er jo sålen rød, og det er jo litt av poenget. Vil ikke ha en sort såle på de. Har skomakerene røde såler også?? Noen som kan anbefale en flink skomaker i Oslo området? Tusen takk
Sheherasade Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Har opplevd det samme, ja. Utrolig irriterende. Når man kjøper så dyre sko forventer man bedre kvalitet! Man kan kjøpe tilpassede såler å nettet (google på engelsk) som skomakeren kan sette på for deg. Har selv ikke kommet så langt siden jeg bare er irritert for at jeg kjøpte katta i sekken.
Gjest navnelapp Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Gå til Asbjørn Dagestad i Josefinesgate. Han kan slikt. Veldig flink, og veldig triveleg fyr. 1
Nelly Pelly Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Jeg har kjøpt red vibram rubber soles 1mm som jeg skal få satt på skoene mine. Kjøpes veldig billig på e-bay, og er faktisk laget for å passe til CL sko. http://www.ebay.com/itm/1-0-mm-Red-Vibram-Rubber-Soles-Christian-Louboutin-/260612127165 Når man kjøper dyre sko, er stort sett bestandig sålen av lær, og uansett hva produsenten gjør skal det godt gjøres å lage en lærsåle som ikke slites. Acneskoene mine har også lærsåle, og her har jeg satt på en tynn gummisåle. Ble faktisk anbefalt å legge på såle da jeg kjøpte skoene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå