Gjest snoopy_93 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Mulig en litt teit undertittel, men det får nå gå for denne gang. Jeg er russ 2012 og er veldig tidlig ute med alt. (Ser allerede på van fordi ingen andre jeg skal være med ser ut til å tenke så mye på det. Enda.. Jeg kjenner jeg får helt noia og føler at russetiden kommer til å gå i dass. jeg stresser og tenker for mye.) Jeg tenker på russekort. Jeg vil ha noe som er litt typisk meg og noe som er morsomt og kanskje litt genialt. På det typiske meg har jeg valgt å bruke mitt fornavn + noe jeg kaller alle andre. I form av f.eks "Sissel - Snuskepjuskæn/sussebass". (Tro det eller ei, men jeg kaller alle det for tiden.) Så er jeg litt usikker på det andre jeg kan skrive, for alt jeg kommer på har blitt brukt så mange ganger at det er oppbrukt på en måte, og da er det ikke noe gøy. Vet at det ikke er noe stress enda siden russekort-generatoren(?) ikke er åpnet på russ.no enda, men det er jo greit å ha en anelse av hva man skal skrive. (Vet at russesiden.no sin er åpen, men det blir dyrere å bestille der ifra.) Er det noen som har noen eksempler å komme med? Har søkt i forumet og skal gå løs på google. evt om noen har noen bilder av russekort som er morsomme? OG Hva skal til for at du synes russekort er morsomme/interessante?
Gjest grønnfi Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Selv om russekort er ment å gies til medruss, syntes jeg det er greit at du har i minnet at små barn samler på kortene. Ellers så bør du huske på at du selv og dine evt. barn/barnebarn kommer til å lese dem om noen år. Kos deg i russetiden. :gjeiper: 2
Marikke Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Et russekort som gjorde inntrykk på meg da jeg var liten: Member of: GLEFS, Glade etere av fete småbarn 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Haha, Marikke! Tenker jo på at barn skal få de også, skal ikke ha noe som er sånn veldig drøyt.
wahaj Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde et lite dikt, et om selvtillit, og da kom det bort ei mor til meg og sa at det var et kjempefint russekort Aldri vært fan av de 'drekke,pule ect ect' 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde et lite dikt, et om selvtillit, og da kom det bort ei mor til meg og sa at det var et kjempefint russekort Aldri vært fan av de 'drekke,pule ect ect' Det har ikke jeg heller. Selvfølgelig er det jo morro å lese noen som er drøye, men det er ikke meg. Hadde du laget diktet selv, eller var det noe du fant på nettet/i en bok etc?
United Stars Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 http://www.sidene.no/russ/russekort_tidl.htm
wahaj Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Det har ikke jeg heller. Selvfølgelig er det jo morro å lese noen som er drøye, men det er ikke meg. Hadde du laget diktet selv, eller var det noe du fant på nettet/i en bok etc? Minns jeg fant det på nettet
Gumman87 Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 "Din far fikk et anfall å gjorde et innfall på sin fru, hun fikk et utfall som lignet på et avfall og det var du" ... Hehe, den hadde jeg på mitt kort :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Jeg synes de gamle vitsene, diktene og sitatene er kjedelige og ofte oppbrukte. Jeg synes det er gøy når russen har et selvlaget sleivspark til lokalsamfunnet sitt og politikerne der eller noe lignende. 1
Gjest anygirl Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 var russ nå i mai, hadde på russekorte : Gammel nok til å vite bedre, men ung nok til å drite i det!
wahaj Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Gi natta et kyss og dagen en klem, gråten en sjangse og latteren et hjem. Gi angsten et ansikt og gleden et speil. Vær stolt av deg selv og ikke bare se feil. Den hadde jeg, ikke typisk russekort, med andre ord, men det slo an
Niennas Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Jeg hadde en quote fra Flåklypa: Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne! Synes den passet bra til meg på det aktuelle tidspunket 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Takk for forslag! Er fortsatt litt usikker, men tenker at jeg kanskje tar noe som "Fuck is nice, Fuck is funny, many people fuck for money, if you think that fuck is funny: fuck your self and save ur money!!"
Suzy Skrevet 6. september 2011 #15 Skrevet 6. september 2011 Jeg hadde: If I was in the wood and you were in the wood, and I would - would you? Bør leses høyt Jeg husker jeg syntes fetteren min hadde et morsomt et - for han sto mye på vannski: Jeg driter i hvem faren din er. Gå på vannet et annet sted, her skal jeg stå på vannski!
julha Skrevet 14. september 2011 #16 Skrevet 14. september 2011 Haha, føler smerten din veldig. Er russ iår jeg også, stresser så unødvendig mye med det. (Heldigvis er russevan-jentene mine veldig engasjerte da.) Men på russekort, det lurer jeg også på! Føler at man burde ta noe som passer godt til personligheten din, og liker selv når man har morsomme sitater fra 'gamle folk'. Eks: Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil. - Abraham Lincoln Noen som har forslag til hva jeg kan ha? Er kjent for å være en veldig optimistisk pesimist.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Bruker denne tråden jeg Jeg ser at mange russer har hatt "member of" på russekortet sitt. Er dette fordi som er med i en van/russebuss? Eller kan vi normale folk bruke det også? Jeg vurderer å være "member of" en av motstandsgruppene i min favorittbok/film Anonym poster: 0b2a096e64fd0f81777dd1715d6a444c
ajohan Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Jeg hadde "En pessimist er en optimist med erfaring". Den er litt typisk meg, for jeg er alltid positiv selv når man egentlig ikke burde være det
humalla Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Vil du ha litt hjernemasse? - Gjerne - Masse? Typisk meg det da, utrolig tørr humor. Hadde også: "Last night I told you i need yah, that was after six shots of tequila"
Gjest imli Skrevet 17. november 2012 #20 Skrevet 17. november 2012 Eg synest sånne "drekke/pule"-sitat berre er vulgære og pinlege - ikkje morosamt i det heile tatt. Men det finnest mange vitsar og tull som er gøy på russekorta. Kjente sitat. Det er kult om du greier å finne på noko som er spesielt for lokalsamfunnet. Og skriv på norsk! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå