Gå til innhold

Vil han ha både i pose og sekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du begynner å ha sex med en fyr, og du forteller han at du ikke ønsker at dere skal rote med andre mens dere holder på, og han sier det er ok. For så etter ca to uker trekke seg unna og si at den regel føles for bindende, for seriøst for han, og han føler den på oppheves, selv om han ikke nødvendigvis har noe annet på gang eller nødvendigvis tenker å gjøre det.

OG han i tillegg sier han vil fortsette å møtes. Og at vi gjerne må fortsette å være intime. Og at han sier "det er opp til deg, det må du bestemme". prøver liksom å få hele problemstillinga til å bli ditt valg.

Hva tenker du?

-Vil han ha både i pose og sekk og er rett og slett en dust som ikke respekterer at du fortalte han fra starten av at du ikke ønsket å involvere noen andre når datinga har blitt videreutviklet til et seksuelt forhold?

- Kan det være at han aldri kommer til å rote med andre, men at han bare syns det føles friere at han kan det hvis muligheten skulle dukke opp?

- Ville du fortsatt å møte fyren, uten sex selvsagt, når du vet at han tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er vitsen med å møte denne fyren?

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg synes definitivt det høres ut som om han bare er ute etter sexen. Det er ganske typisk også at han gjør alt til ditt valg, "det er dette jeg vil, men DU må bestemme", sånn at han kan si han ikke har presset deg, og sånn sett har sitt på det rene.

Skrevet (endret)

Jeg synes definitivt det høres ut som om han bare er ute etter sexen. Det er ganske typisk også at han gjør alt til ditt valg, "det er dette jeg vil, men DU må bestemme", sånn at han kan si han ikke har presset deg, og sånn sett har sitt på det rene.

Ja, det er en psyk måte å rettferdiggjøre overfor seg selv, og samtidig skyve alt ansvaret over på den andre parten.

Man må bare lure på hvordan slike folk egentlig "tenker".

Endret av Steinar40
Skrevet

Slike folk tenker bare "jeg vil knulle!" .

Skrevet (endret)

Slike folk tenker bare "jeg vil knulle!" .

Ja, slike folk tenker sannsynligvis ikke i det hele tatt.

Det blir nok mest impulsive handlinger uten mål eller mening.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg syns også det høres ut som han bare vil ha sex. MEN samtidig virker det som han syns det er okei å møte meg bare for å være i lag også. Kanskje han HÅPER det blir mer sex, og derfor er jeg verdt å henge med. Dette kommer han selvsagt aldri til å svare på om jeg hadde spurt han, så jeg er fristet til å fortsette å henge med han på et platonisk nivå for å se om han noensinne kommer til å prøve seg på meg.

Samtidig føler jeg det vil være et spill fra min side. Er det det? Jeg trives jo å være med han, og de tingene vi finner på, men sexen er nok ikke på plass lenger fra min side, jeg føler ikke at det hadde vært OK å ha sex med han nå..

Skrevet

Jeg syns også det høres ut som han bare vil ha sex. MEN samtidig virker det som han syns det er okei å møte meg bare for å være i lag også. Kanskje han HÅPER det blir mer sex, og derfor er jeg verdt å henge med. Dette kommer han selvsagt aldri til å svare på om jeg hadde spurt han, så jeg er fristet til å fortsette å henge med han på et platonisk nivå for å se om han noensinne kommer til å prøve seg på meg.

Samtidig føler jeg det vil være et spill fra min side. Er det det? Jeg trives jo å være med han, og de tingene vi finner på, men sexen er nok ikke på plass lenger fra min side, jeg føler ikke at det hadde vært OK å ha sex med han nå..

Jaja, har du tid å kaste bort så.

Skrevet

Jaja, har du tid å kaste bort så.

Vel, det ville ikke vært å kaste bort tid. Jeg syns han er verdt å finne på ting med, siden jeg ikke kjenner noen andre her jeg bor for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...