Livets datter Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Se & Hør taper stort på momsavslaget, og setter opp prisen til 30,- kr til uken. Er du enig i avgjørelsen om at dette ikke er en avis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg syns ikke Se & Hør er en avis, men jeg skjønner argumentene deres godt når en ser en del andre "såkalte" aviser som er unntatt momsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Hvis Se og Hør er en avis, er jeg verdens beste og mest veluststyrte elsker. (jeg ser du av erfaring rister på hodet, ergo er du enig...) På den annen side, så er det vel litt snålt at Tips og Trav/Galoppnytt og ikke minst Søndag Søndag er definert som aviser?? Men gamle feil forsvarer vel uansett ikke en ny feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Må bare si at jeg synes Se&Hør har skikkelig tapt seg etter at de begynnte med 2 utgaver i uka. Ikke verdt 25 kroner engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 S&H Fredag er bare dritt. Først sa de at det var jubileumspris pga 25 år. Så kom dette avis-tullet (enig i at mye annet ikke bør være avis, men da bør heller de få endret ststus enn å ta med en tulleavis til. 2 gale gjør ikke 1 rett) Ventet på at de skulle sette opp prisen hvis dette ble resultatet. Nå tror jeg de setter opp prisen slik at kundene skal protestere, og være enig med em i at det er en avis (for da blir det villigere igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Ingenting i Se&Hør minner meg om at jeg leser en avis iallefall. Hva med å få det ned på avispapir istedet for det glossy papiret de har nå da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. november 2003 Her om dagen, slang jeg "Se & Hør" tilbake i hyllen, og kjøpte KK isteden. :o Betyr det at jeg begynner å bli voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Se og Hør avis? Nei, det er det i alle fall ikke. Kan vel ikke akkurat regnes som nyheter det de skriver om, ikke noe interessante nyheter i alle fall. Kjøper heller Donald, er nesten mer troverdig det som står der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 Nei jeg anser ikke S&H som avis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 27. november 2003 #10 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøper heller Donald' date=' er nesten mer troverdig det som står der....[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 27. november 2003 #11 Del Skrevet 27. november 2003 Betyr ingenting, leser det kun på legekontor og hos tannlegen. Ikke rart jeg ikke er oppdatert på den fronten da Mener glamur fronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 27. november 2003 #12 Del Skrevet 27. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 27. november 2003 #13 Del Skrevet 27. november 2003 Les Se&Hør omtrent ein gong i året - og trur eg får med meg det meste, for å seie det sånn... (opplever i alle fall at eg les det same kvar gong...) Så avis? Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. november 2003 #14 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er enig i avgjørelsen om at Se & Hør ikke er en avis. Men de har et poeng når de sammenligner med f.eks. Søndag Søndag. Tror mer på at det blir tatt en ny vurdering på den avisen, enn at det ender med at Se & Hør også får fritak. Når Søndag Søndag ble unntatt var den den eneste søndagsavisen på markedet og med et litt annet innhold enn idag. Tror i grunn de fleste er enig i denne avgjørelsen, unntatt Se & Hør selv. Til Livets Datter: jeg abonnerer på KK jeg, men er IKKE voksen fordet. Så slapp av :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. november 2003 #15 Del Skrevet 27. november 2003 Utfra definisjonen på avisbegrepet, i dette tilfellet redegjort i en rapport av forskeren Sigurd Høst, er jeg enig i at Se & Hør ikke er avis. Mener likevel at at Se & Hør (og alle andre ukeblader) bør slippe moms, fordi det i prinsippet ikke bør være moms på det frie ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. november 2003 #16 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har kjøpt Se & Hør i mange år, men sluttet når bladet kom ut to ggr. pr. uke. Jeg har gått over til "fienden", og kjøper Her & Nå i steden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. november 2003 #17 Del Skrevet 27. november 2003 skjønner ikke at dere gidder å lese de dårlige bladene der... er dårlig underholdning syns jeg alt er så overdrevet at det bare blir teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #18 Del Skrevet 27. november 2003 Skjønner ikke at dette er en vurdering en gang jeg - selvsagt er det ingen avis... :o Skremmende utvikling i samfunnet hvis så var. Og jeg driter fullkomment i om det koster 30,- eller 25,- eller hva det gjør. Folk kjøper jo tydeligvis skiten i alle fall - og jeg gjør det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. november 2003 #19 Del Skrevet 27. november 2003 Hei Synes ikke SE&HØR er en avis......men på en annen side så synes jeg nå ikke VG og dagbladet er mye til aviser heller.........er jo like mye sånt stoff i de da! Iallefall nesten! Dagbladet kjøper jeg kun lørdager pga Magasinet.....og VG aldri om det ikke er noe helt helt spesielt!!! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #20 Del Skrevet 28. november 2003 For meg kan det gjerne koste 150 kroner - jeg leser ikke bladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå