Gå til innhold

Parasitt tukler med hjernen

Gjest Corto Maltese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge den ikke gjør stemmen dyp, og får øynene til å lyse, bør man være trygg.

Men hva om den muterer og gir folk en unaturlig lyst på levende kjøtt, og en hunger som ikke kan tilfredsstilles? Da er vi FUCKED!! Doomed, I tell you!! DOOOOMED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Men hva om den muterer og gir folk en unaturlig lyst på levende kjøtt, og en hunger som ikke kan tilfredsstilles? Da er vi FUCKED!! Doomed, I tell you!! DOOOOMED!

Jeg sier bare "miranda"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parasitten Toxoplasma lurer rotter til å oppsøke katter. Men det virkelig urovekkende er at mikroorganismen også invaderer mennesker.

Dette er gammelt nytt. I alle år har mus lokket menn til å oppsøke kvinner. :sjokk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nedfall

Doomed by the wraith, ja. Kjenner til problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk eier av "The Zombie Survival-Guide", so bring it on!!

God bok, eller hva? Mye bedre enn den andre "gode boken", som ikke har mye å tilby mht hvordan man kan overleve apokalypsen. Tatt i betraktning at den introduserer konseptet med verdens undergang og reanimerte døde, så er den forbausende sketchy på hvordan man skal komme seg gjennom det hele. Ikke et ord om dekapitering, foreksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Nå som typen har lært meg ALT om zombier, muterte insekter, vampyrer, muterte mennesker, frankenstein og så videre og så videre så er jeg ikke redd for noe. Jeg er sikker på at jeg kommer til å klare meg bra. Er litt usikker på han derimot. Han er ikke like god som meg i army of two

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen der ble jeg satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Etter å faktisk ha lest artikkelen er jeg ufattelig glad for at min hund er redd for alt som kommer mellom dverhamstre til katter til bæsj til lukten av MATretter han ikke har luktet før. ÅÅÅH SOM JEG

ELSKER DET PINGLETE DYRET MITT <3

Over til noe litt awesome, legg merke til:

– Det er gjort et par dusin studier i de siste åra som viser at hvis du lider av schizofreni så er det mer sannsynlig at du har Toxoplasma. Studiene har ikke vist årsak og virkning, men det er mulig, sier House.

VI har vel alle sett dr. house? Mystifistisk legen? var det ikke litt creepy? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

– Det er gjort et par dusin studier i de siste åra som viser at hvis du lider av schizofreni så er det mer sannsynlig at du har Toxoplasma. Studiene har ikke vist årsak og virkning, men det er mulig, sier House.

VI har vel alle sett dr. house? Mystifistisk legen? var det ikke litt creepy? :D

It's TV, it's supposed to be creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's TV, it's supposed to be creepy!

Mente liksom at det var creepy at en houseperson hadde uttalt seg om en merkelig parasitt siden vi har en tvserie med en houseperson som er lege for mystiske ting da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

God bok, eller hva? Mye bedre enn den andre "gode boken", som ikke har mye å tilby mht hvordan man kan overleve apokalypsen. Tatt i betraktning at den introduserer konseptet med verdens undergang og reanimerte døde, så er den forbausende sketchy på hvordan man skal komme seg gjennom det hele. Ikke et ord om dekapitering, foreksempel.

Jeps. Den der andre boken er litt for opptatt av forhuder, og at disse skal tas både fra dine fiender, venner og familiemedlemmer. Trenger ikke å lese mellom linjene for å se at vedkommende som skrev den ikke hadde det helt godt med seg selv..

Har forøvrig også ordnet meg "The Werewolf Survival-guide" i tilfelle toxoen skal mutere de lokale hundene, og de ikke fullt så lokale ulvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...