AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg vet at vi jenter ofte kan samarbeide litt for å hjelpe til når ei venninde er forelsket. Lurer på om gutter gjør det samme og om det er det som skjer nå eller om han "maser" for sin egen del. En jeg kjenner litt har to ganger nå ringt under påskudd at han har div informasjon osv (vi samarbeider litt i en organisasjon). Jeg kjenner han ikke veldig godt men var på en fest hos han forrige helg og da ble vi litt bedre kjent også privat. En kamerat av han og jeg fant tonen ganske tidlig. Han inviterte på date og fikk nummeret mitt. Vi avtalte ikke daten noe nermere annet enn at han spurte hva slags mat jeg likte, om vi skulle treffes i min eller hans hjemby osv. Nå har det jo gått en uke og jeg har ikke hørt noe fra han så jeg regner med at det ikke blir noe av denne daten. Men, så ringer han som hadde festen og skal snakke org. arbeid. Midt i samtalen spør han om kameraten har ringt og jeg svarer nei. Kvelden etter ringer han igjen for å gi referat fra ett møte men snakker mest om masse andre ting. Igjen spør han om jeg har fått mld eller hørt noe fra kameraten. Han sier at dette er en koselig fyr og at han gjerne kan få han til å ringe meg. Han kan også forsøke å få til ett møte mellom oss to sånn "tilfeldig". Trives du som singel? Får du lett barnevakt? Du må gjerne komme på besøk? Er det ok om jeg tar en tur til deg en dag? Når tid har du barnefri? Jeg svarer på det meste men at jeg ikke har nr til hr date og at han selv må ta kontakt om han vil ha kontakt. Han har tusen slike spørsmål og jeg blir usikker på hva som ligger bak.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Netopp inne på face for å se om jeg fant mr.date der (for nå vet jeg hva han heter til etternavn) og nå har disse to plutselig blitt venner der...de var ikke venner på face på fredag vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå