Gå til innhold

Hvordan spiser du potetgull?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot
Skrevet

Når jeg tar en neve med potetgull så må jeg sortere. Jeg spiser de minste flakene først og de største sist. Jeg MÅ spise dem etter størrelse. De som jeg spiser aller allersist er de som er store og har masse krydder på seg. De må jeg suge litt på før jeg tygger dem.

Har du noen regler for å spise potetgull?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg spiser alltid de med mest krydder først - fordi de er best, og da tenker jeg at om jeg skulle dø før jeg har spist all chipsen så har jeg ihvertfall fått i meg de beste flakene!

• Liker 4
Skrevet

Spiser de største først som regel. Ikke at jeg ser ned i posen med lupe akkurat. Fikk lyst på paprika-chips nå....

• Liker 1
Gjest Uglefot
Skrevet

Spiser de største først som regel. Ikke at jeg ser ned i posen med lupe akkurat. Fikk lyst på paprika-chips nå....

Æddabædda, det har jeg i skapet :jepp:

Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg spiser alltid de med mest krydder først - fordi de er best, og da tenker jeg at om jeg skulle dø før jeg har spist all chipsen så har jeg ihvertfall fått i meg de beste flakene!

Haha,såpass :fnise:

Skrevet (endret)

Æddabædda, det har jeg i skapet :jepp:

Du gjør ikke mandagene mine mindre kjipe akkurat nå! :sikle:

Endret av spee
Skrevet

Ehhh. Seriøst? Jeg tar hånden nedi posen, skålen eller hva det nå måtte være og tar en tilfeldig håndfull med potetgull og stapper det i kjeften...Så merkelige enkelte folk er...

• Liker 3
Skrevet

Jeg må ta en neve av gangen, kan ikke ta ett og ett flak... Det blir bare feil.

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg tar bare de flakene som er hel, putter de i munnen og "sutter" på flaket til smaken er borte, og så knuser jeg den med tunga opp i ganen :fnise:

Skrevet

Jeg spiser de krøllete flakene først. Deretter spiser jeg de jeg synes ser best ut, en etter en. Er ikke så ofte jeg spiser potetgull, så har egentlig ikke gjort meg opp så mange meninger, men artig tråd - det skal du ha!

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Vel jeg har ikke spist potetgull på 10-15 år men da jeg spiste det så stappet jeg bare en neve med potetgull i munnen

Endret av Corto Maltese
Gjest Cosette
Skrevet

Ååh, jeg ble helt ør etter Delivio-chipsen nå, hadde vært fantastisk her jeg sitter og skal skrive gørrkjedelig oppgave.. *sender melding til samboer om å kjøpe på vei hjem* :sikle:

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Sutte på og snuse i ganen metoden her også :fnise: ostepopp spises med gaffel.

Skrevet

Jeg tar bare en neve og putter det i munnen og tygger :P

Skrevet

Sutte på og snuse i ganen metoden her også :fnise: ostepopp spises med gaffel.

God idé! Ostepop skal heretter kun spises ved hjelp av bestikk :jepp:

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg tar ett flak, spiser det, og tar et nytt kanskje ti min etterpå :fnise: liker egentlig ikke potetgull, men når jeg en sjelden gang spiser det, så er det fordi jeg spiser det med salsa, og da har jeg sikkert fire ganger mer salsa enn potetgull

Skrevet

Jeg spiser ikke potetull, EG SPISER CHIPS. :fnise:

Tar bare en hånd ned i posen, grabber en del og inn i munnen. Ikke noe problematisk.

Men jeg har en veldig spesiell måtte å spise Toffefee og M&M.

Gjest Applecore
Skrevet

De største flakene spises først; gjerne med dipp!

Så går man over på mindre flak.

De minste flakene spises gjerne dagen etter :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar en bit. Putter den i munnen. Tygger og svelger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...