Tjuagutten Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Når man går i Bogstadveien f.eks, og ser en sinnsykt digg rumpe, så digg at man nesten ikke greier å se vekk. Er det lov å stirre, eller blir man sett på som gris da? Hvordan hadde du reagert i å ta noen å stirre på rumpen din?
Sissa Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Kommer vell ann på personen som blir stirra på
Tjuagutten Skrevet 29. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2011 Sant nok det, hvordan hadde du reagert da? Hadde du levert fra deg tidenes ørefik? hehe
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg har hørt at menn som er fiksert på rumper egentlig er homo. 1
Tjuagutten Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg har hørt at menn som er fiksert på rumper egentlig er homo. Har hørt at anonyme brukere som henger på KG egentlig er skaphomser hele gjengen. Orker ikke å bruke mer energi enn denne posten på tullinger som deg. 3
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Jeg kan fort finne på å stirre på en skikkelig deilig rumpe. Det er da lov å se, hvis de som har rumpa hadde syntes det var for jævlig at folk så på den så hadde de sikkert pakka den inn bedre =)
Eudyptula Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Tja, man behøver kanskje ikke å stirre, men heller kikke diskret? Hvis noen hadde stirret på min rumpe, hadde jeg lurt på om jeg hadde en flekk på buksa eller om trusa syntes. (Hvis jeg hadde hatt en fin rumpe, hadde jeg ikke hatt noe imot stirring )
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Tja, man behøver kanskje ikke å stirre, men heller kikke diskret? Hvis noen hadde stirret på min rumpe, hadde jeg lurt på om jeg hadde en flekk på buksa eller om trusa syntes. (Hvis jeg hadde hatt en fin rumpe, hadde jeg ikke hatt noe imot stirring ) pfft.. Det kan jo hende de som "stirrer" synes du har en pen rumpe... Selv om du selv ikke synes det. =)
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Tja, man behøver kanskje ikke å stirre, men heller kikke diskret? Hvis noen hadde stirret på min rumpe, hadde jeg lurt på om jeg hadde en flekk på buksa eller om trusa syntes. (Hvis jeg hadde hatt en fin rumpe, hadde jeg ikke hatt noe imot stirring ) Enig med deg, bortsett fra at jeg digger rumpa mi :gjeiper: Men jeg tror alltid det er noe merkelig meg meg hvis folk titter mye. At jeg har en overmoden kvise i panna eller noe, så hvis noen ser på rumpa mi så tenker jeg at jeg har sittet i en fuglebæsj eller noe
Fluffe Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Er lov å titte forsiktig, men stirring er uhøffelig.
Eudyptula Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 pfft.. Det kan jo hende de som "stirrer" synes du har en pen rumpe... Selv om du selv ikke synes det. =) Er det lov å ha positive tanker om egen kropp? :gjeiper:
Karolineb Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 Stirr gjerne, men ikke konstant.. det kan bli litt ubehagelig. Mange føler seg ikke bekvemt med å bli nistirra på, så går jo ann å se hva slags jenter det er, om hun virker selvsikker eller ikke Jeg hadde likt det hvis han hadde vist at han likte rumpa mi men hvis han stirret bare uten å vise hvorfor, så hadde jeg blitt veeeldig ukomfortabel..
Gjest Cosette Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Vanlig høflighet gjelder vel her også? Man må jo gjerne kikke litt diskré i forbifarten, men å åpenlyst stirre omtrent med tunga hengende ut av kjeften og risikere at vedkommende føler seg beglodd og ubekvem er ikke riktig. Rumper kan ikke skjules i samme grad som kløft, og man må nesten få lov til å gå på butikken iført jeans uten å føle seg objektivisert. I visse settinger er det gjerne mer akseptert med stirring på kroppsdeler. Om jeg ikledte meg en voldsom push-up-BH og den mest utringede toppen jeg har og gikk ut på en bar, ville jeg hatt langt større toleranse for at menn lot blikket hvile en stund på brystene mine enn hvis jeg sto i kassakø på Rimi iført en normalt utringet singlet. Litt av den samme greia gjelder vel også for rumper - man aksepterer (og forventer) mer gloing når man tropper opp i åletrang, rumpefremhevende kjole på byen enn når man er iført hverdagsklær til daglig.
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. august 2011 #14 Skrevet 29. august 2011 Er det lov å ha positive tanker om egen kropp? :gjeiper: Jepp, det er litt ekstra sexy =)
SteinarN Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Stirrer akkurat der jeg vil når jeg vil. De som bryr seg bør dekke seg bedre til. Kommer det en mann på 2.1 meter gående stirrer alle, kommer det en dame på 180 kg "rullende" stirrer også alle, hvorfor skal man da ikke kunne stirre på en fin rompe?
Gjest otrivin Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Har lagt merke til at folk har stirret sånn, har ikke gjort noe med det liksom Hallo..
Gjest Katten. Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Enig med deg, bortsett fra at jeg digger rumpa mi :gjeiper: Men jeg tror alltid det er noe merkelig meg meg hvis folk titter mye. At jeg har en overmoden kvise i panna eller noe, så hvis noen ser på rumpa mi så tenker jeg at jeg har sittet i en fuglebæsj eller noe Må få bilder for bekreftelse av digg rumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå