Pusemamma Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Var i dag og skulle ha ny vaskemaskin hos en av landets største butikker på hvitevarer. De har mange maskiner på "tilbud" og noen er ganske billige i utgangspunktet. Fant en maskin til okei pris, men neida den hadde de ikke inne. Prøvde flere av de andre rimelige, neida ikke inne, kun de som kosta en del var på lager. Sa flere ganger at jeg har et budsjett og kan ikke kjøpe dyr maskin. Var ikke måte på hvor mye bedre de de dyre var. Nytter ikke det når man ikke har penger til det. Gikk til konkurrenten deres og der fikk jeg kjempegod service. Fant den maskinen jeg ville ha til omtrent samme pris som hos de andre, og den kommer i morgen. Selgeren prøvde ikke og prakke på meg en annen maskin heller. Det andre selskapet fikk kanskje den inn til helga og kanskje fikk jeg den neste uke. Takk til Expert for kjempegod service. 2
hjertesukka Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Tipper det var Elkjøp du var hos først. ;-)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Ganske så vanlig salgstriks. Har knallgode priser på varer som ikke er på lager, og da heller gi alle kluter til for at du kjøper en dyrere vare de "tilfeldigvis" har på lager.
Gjest Spinell Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 En av de store kjedene er også notoriske til å rakke ned på tilbudsvaren, hvis de mot formodning skulle ha et eksemplar av den billige varianten på lager. En helt håpløs strategi for mersalg, spør du meg. Hvem vil handle i en butikk som innrømmer at de selger dårlige produkter, liksom
Alice123 Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Jeg har helt motsatt erfaring med Expert! Jeg ringte for å få tak i en ovn de hadde på salg, den ovnen hadde de ikke og kom de aldri heller til å få inn igen(?!). Men mannen på andre enden kunne anbefale meg den nyeste modellen av nevnte ovn, som kostet 500,- mer. Den eneste forskjellen var at den nyeste modellen hadde en annen energiklasse. Ettersom ovnen var ganske billig i utgangspunktet gikk jeg med på det. Jeg fikk beskjed om at ovnen skulle komme på lager om fem dager, og at de da skulle ringe meg. Fem dager kom og gikk, og ingen ringte. Jeg ventet i ti dager før jeg ringte selv, og fikk da beskjed om at ovnen min ikke var kommet til hovedlageret en gang. De visste ikke når den kom, og de kunne heller ikke ringe meg når den var kommet, jeg måtte bare ringe hver dag og høre. Så sjekket jeg ovnen jeg hadde bestillt på expert.no, og den var helt annerledes enn den jeg i utgangspunktet skulle ha. Selgeren hadde "glemt" å nevne at denne ovnen var en helt annen farge og hadde andre størrelsesforhold enn den jeg i utgangspunktet ville bestille. Dessuten hadde den gamle og den nye modellen akkurat samme energimerking. Da avbestillte jeg jævelskapen og gikk til Leftal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå