Ayesh Skrevet 29. august 2011 #1 Del Skrevet 29. august 2011 Hei en bil ble registrert på navnet mitt på fredag den 26.08.11 jeg fikk da en forsikring "Ansvar"fra IF. jeg er 23 år gammel, skal da betale ca.10.000 per år. det var egentlig mannen min som skulle ha den bilen, men han var ikke tilstedet så den bilen ble satt på navnet mitt. jeg har bare hatt den bilen i 3 dager. hvis vi setter den bilen på navnet til mannen min idag, hvor mye må jeg betale til forsikrig for disse 3 dagene??? Håper noen kan hjelpe til Ayesha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WTForum Skrevet 29. august 2011 #2 Del Skrevet 29. august 2011 Hvor gammel er mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WTForum Skrevet 29. august 2011 #3 Del Skrevet 29. august 2011 men hvis du tenker på hva DU skal betale for hva DU har brukt bilen for. så er det et lett reknestykke! hvis du absolutt skal betale for de 3 dagene. da tar du 10000 og deler det på 365. og det med 3. altså, blir det 82 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2011 men hvis du tenker på hva DU skal betale for hva DU har brukt bilen for. så er det et lett reknestykke! hvis du absolutt skal betale for de 3 dagene. da tar du 10000 og deler det på 365. og det med 3. altså, blir det 82 kr Tusen takk skal du ha Mannen min er 27 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WTForum Skrevet 29. august 2011 #5 Del Skrevet 29. august 2011 okei.. er det livsviktig at du må betale de 82 kronene liksom? kan ikke mannen din spandere DET på deg engang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 30. august 2011 åhhh jo da selvfølgeliig kan han betale 82 kroner men tenkte kanskje det er snakk om flere tusen lapper men 82 kr er jo ingen ting og jeg fikk jo bilen bare 3-4 dager siden...kan man selge bilen videre med en gang eller må man vente med det i en viss periode???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WTForum Skrevet 30. august 2011 #7 Del Skrevet 30. august 2011 eg tror du kan selge den med en gang egentlig. skal du allerede selge bilen etter å ha hatt den i 3-4 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 30. august 2011 #8 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har også et spørsmål om bilforsikring, og kanskje jeg bare kan poste det her? Jeg har kjøpt ny bil (skal hente den senere i kveld) og tenkte å flytte over forsikringen fra min gamle bil over på min nye. Jeg har også tenkt å selge min gamle bil (la akkurat ut annonse på finn), men bør jeg sette en ansvarsforsikring på den til jeg får solgt den eller hva? Er jo dumt om det ikke er forsikring på den hvis noen skal komme å prøvekjøre bilen før de kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #9 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har også et spørsmål om bilforsikring, og kanskje jeg bare kan poste det her? Jeg har kjøpt ny bil (skal hente den senere i kveld) og tenkte å flytte over forsikringen fra min gamle bil over på min nye. Jeg har også tenkt å selge min gamle bil (la akkurat ut annonse på finn), men bør jeg sette en ansvarsforsikring på den til jeg får solgt den eller hva? Er jo dumt om det ikke er forsikring på den hvis noen skal komme å prøvekjøre bilen før de kjøper den. Det går ikke an å "flytte" en forsikring fra en bil til en annen, med mindre de er så og si identiske. Kjøpt ny forsikring på den nye bilen og nedgrader forsikringen på den gamle bilen til kun å gjelde ansvar og fører. Eller så blir den jo avskiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varpunen Skrevet 30. august 2011 #10 Del Skrevet 30. august 2011 Flytte over forsikringen går kanskje ikke, men å flytte over bonusen går vel Var nok egentlig det jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #11 Del Skrevet 30. august 2011 Flytte over forsikringen går kanskje ikke, men å flytte over bonusen går vel Var nok egentlig det jeg mente! Det går an ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå