AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Sliter med maten..Har et knekkebrød til frokost + en frukt. Til lunsj blir det ofte en saft,riskake/ingenting..Og middag spiser jeg, men ikke så store posjoner. Hvor mye mer enn dette trenger jeg i løpet av dagen? Er avhengig av lav vekt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Det kommer jo ann på hva du gjør om dagen, trening etc.. Jeg feks passer på å ligge rundt 1300-1500 kcal om dagen, da legger jeg heller ikke på meg:)
Envy Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 En kvinne med normalt aktivitetsnivå skal vel ligge på rundt 2000 kcal om dagen. Ser ut som du, TS, spiser altfor lite. 1
Gjest *Maja* Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Sliter med maten..Har et knekkebrød til frokost + en frukt. Til lunsj blir det ofte en saft,riskake/ingenting..Og middag spiser jeg, men ikke så store posjoner. Hvor mye mer enn dette trenger jeg i løpet av dagen? Er avhengig av lav vekt. Hva mener du med avhengig av lav vekt? 1
Redbull Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Hva mener du med avhengig av lav vekt? Tenkte jeg også....
Tøydokke Anna Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Hva jobber du med? Og vekta skal ikke være altfor lav i forhold til høyden din. Synes du spiser altfor lite..
Sugerøret Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 utifra hva ts poster,høres det ut som Ts sliter med et spiseproblem http://www.raadgivernett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=46
Gjest *Maja* Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Det er ingen jobb i verden som krever at du skal bli syk av underernæring. 2 idretter kan oppleves som om en MÅ være sykelig tynn og det er turn og ballett. Men har sett mye skrekkeksempler på seriøse spiseforrstyrrelser innenfor disse idrettene og det er forferdelig trist! Jeg tror TS vet at det hun spiser er alt for lite og at Moderator skal stenge denne tråden og henvise til ROS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå