AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hva tenker dere om å sove over hos en dere dater/holder på med/på grensen til å bli sammen med (kall det hva du vil) når dere har mensen? Vet at han kommer til å spørre om jeg vil sove over hos han imorgen. Men jeg har fått mensen.. Er litt kjipt da.. (ingen sex og føler seg ikke akkurat fresh!) Hadde dere sovet over?
Ellekvelle Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Jeg har sovet sammen med noen i slik situasjon. Kommer vel bare an på hvor avslappet du er. Min date brydde seg ikke. Det var faktisk en bra ting, for når vi ikke kunne ha sex, slappet vi av på en annen måte sammen og fikk på et vis en mulighet til å ligge og kose og slappe av uten at sex lå i luften. Samtalene ble faktiske litt annerledes. (vi var 23 år) 2
Rofl Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Hadde ikke gjort meg noe om en jeg dater/holder på med hadde hatt mensen selv om hun sov hos meg. Som Ellekvelle sa, kan bruke tiden på andre ting da
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Hadde nå ikke sagt noe på forhånd, det hadde vel blitt tydelig hvis han prøvde seg hvis dere ligger i senga. Jeg hadde putta inn en tampong, hatt på meg hipsters eller hotpants (tilfelle det lekker). For meg hadde det ikke vært noe problem, kommunikasjon er viktig.
Hapa Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Det hadde ikke plaget meg om hun hadde hatt mensen og ikke ønske å ha sex når hun lå over. Man blir jo ikke sammen kun for sexens skyld :-) Kan ha en kjempefin helg sammen uansett!
watermeloon Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Jeg har vært i din situasjon, og sovet over. Bare fortalte han at jeg hadde mensen, og helga ble utrolig koslig uansett!
mia83 Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Jeg har også vært i den situasjonen. Første gangen var jeg vel 15 og han 16. Da var det litt flaut å si det, men jeg overlevde Sa det bare fordi jeg MÅTTE da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå