LonelyLove Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Noen som vet om en hårkur som funker for veldig tørt hår?
Gjest otrivin Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Jeg pleier å kjøpe de som er i butikken... Altså matbutikken. Ikke for dyre, større bokser og helt glimrende. tror aldri jeg har truffet på en DÅRLIG hårkur. Bare pass på å ta en for tørt hår.. Akkurat nå mener jeg det er denne som befinner seg i dusjen; http://www.rusta.se/elvital_anti_breakage_p85151403.html og den er ihvertfall kanun :D 1
Lulilelu Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Hårkur fra butikk er NEI NEI NEI. Det er bedre en ingenting men det er absolutt ikke det beste du kan gjøre for håret ditt. Kjøper du på nettet så trenger det absolutt ikke å være dyrt og i tillegg er frisørprodukter mye mer drøy i bruk. Det du må vite først er om håret er tørt fordi det faktisk er fuktfattig eller om det slitt og proteinfattig. Som regel er det begge. Du kan undersøke det ved å ta et hårstrå mellom hver hånd og dra forsiktig. Hvis det ryker med en gang trenger det proteiner. Hvis det strekker seg før det ryker så trenger det fuktighet. Håret trenger begge deler, men det er viktig å ikke bruke proteinkur for ofte hvis ikke det er nøyaktig det håret trenger, da blir det ofte verre. De to produktene jeg er helt forelsket i er Redken Cat Treatment som er en proteinkur, og Redken All soft som er en fuktighetskur. Mange elsker Joico K-pak sin protein og fuktighetskur men for meg fungerer ikke disse pga av kvalm bananlukt og for fet konsistens.
Gjest otrivin Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Hårkur fra butikk er NEI NEI NEI. Det er bedre en ingenting men det er absolutt ikke det beste du kan gjøre for håret ditt. Kjøper du på nettet så trenger det absolutt ikke å være dyrt og i tillegg er frisørprodukter mye mer drøy i bruk. Det du må vite først er om håret er tørt fordi det faktisk er fuktfattig eller om det slitt og proteinfattig. Som regel er det begge. Du kan undersøke det ved å ta et hårstrå mellom hver hånd og dra forsiktig. Hvis det ryker med en gang trenger det proteiner. Hvis det strekker seg før det ryker så trenger det fuktighet. Håret trenger begge deler, men det er viktig å ikke bruke proteinkur for ofte hvis ikke det er nøyaktig det håret trenger, da blir det ofte verre. De to produktene jeg er helt forelsket i er Redken Cat Treatment som er en proteinkur, og Redken All soft som er en fuktighetskur. Mange elsker Joico K-pak sin protein og fuktighetskur men for meg fungerer ikke disse pga av kvalm bananlukt og for fet konsistens. Ja okei, jeg går til verdens mest NAZIfrisør, og jeg sier til henne at jeg bruker dyr frisørhårkur og hun sier "ja jeg ser det, håret ditt er jo blitt så fantastisk flott! virkelig! ser at dette ikke er noe dritt fra kiwi"
The Kitten Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg bruker olivenolje for å gi fuktighet til håret. Funker mye bedre enn kjøpte hårkurer. Bare pass på at du har shampo i før du skyller ut. 1
Gjest Solmåne Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 MoroccanOil er veldig greit å ta i håret etter dusj.. Håndkletørt hår! Det blir helt mykt og føles sunt ut med en gang! 1
Quirky Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Jeg anbefaler virkelig Joico Moisture Recovery Treatment Balm, samt fuktighetskuren i K-Pak-serien til Joico. De gir MASSE fukt og pleie, og fås til en ok pris på Feelunique. Jeg har omtalt førstnevnte grundig her. Denne finnes i en variant både for tykt,stritt hår og finere nordisk hår.
Lulilelu Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Ja okei, jeg går til verdens mest NAZIfrisør, og jeg sier til henne at jeg bruker dyr frisørhårkur og hun sier "ja jeg ser det, håret ditt er jo blitt så fantastisk flott! virkelig! ser at dette ikke er noe dritt fra kiwi" HA HA HA. Hårkvaliteten har mye å si. Har en venninne som har det mest silkemyke nydelige håret og hun bruker ikke noe form for kur i det hele tatt. Men fakta er at det samme håret vil se bedre ut og ha det bedre med kvalitetsprodukter. 2
Loveangel Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 fuktighetskuren til Joico i k-pak serien. husker ikke navnet på den akkurat. den er ihvertfall kjempebra
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Kjøp deg to hårkurer. En med protein og en med fuktighet
Almarea Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Anbefaler leave-in hårkuren i moist repearserien til KMS California. Lukter nydelig, lite stress siden den ikke skal vaskes ut, og den fungerte glimrende på mitt tørre hår Revival Cream heter den, og du får den for 99 kr på feelunique.com.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 MoroccanOil er veldig greit å ta i håret etter dusj.. Håndkletørt hår! Det blir helt mykt og føles sunt ut med en gang! Enlig! Moroccanoil har også en veldig bra hårkur! samt shampo og balsam, men de har jeg ikke prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå