Gå til innhold

~ Selvbetjent pol ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at de nye, selvbetjente polene kom; Handler du mer hver gang du er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - er så mye enklere å bare plukke med seg ting. Så ser jeg alltid noe jeg bare må ha med det samme jeg er der. Men da er jeg jo der sjeldnere også da siden jeg hamstrer litt :blunke:

Skrevet

Nei, jeg handler ikke mer, men jeg har fått bedre oversikt over utvalg og pris. Det beste som har skjedd med polet vårt på flere år :blunke:

Skrevet

Nei, jeg handler ikke mer, som regel vet jeg sånn ca. hva jeg skal ha før jeg kommer dit. Men likevel syns jeg det er en mye bedre ordning.

Gjest GreenSky
Skrevet

Om jeg handler mer... ? Jeg tror ikke det. Men det hender ofte at jeg kjøper noe helt annet enn det jeg opprinnelig tenkte meg. Liker å kikke på godsakene! Vil likevel tippe at polet har økt omsetningen betraktelig etter at de begynte med dette! :wink:

Skrevet
Etter at de nye' date= selvbetjente polene kom; Handler du mer hver gang du er der?

Nei. Jobber ved siden av ett, så jeg trenger ikke hamstre.

Skrevet

Nei, jeg handler ikke mer... Men jeg handler kanskje litt andre ting enn jeg ellers ville ha gjort. Før var det en fast vin jeg alltid kjøpte, nå varierer jeg litt fra gang til gang.

Skrevet

For meg er det like utenkelig å ikke ha et bra utvalg av vin i huset, som å ikke ha mat i huset. Drikker ikke ofte og ikke mye, men synes det er veldig kjekkt å ha noen flasker der dersom man plutselig får lysst på. Siden mitt konsum ikke er avhengig av når jeg handler inn ting så har ikke konsumet forandret seg. Men jeg kjøper nok andre og kanskje flere viner når jeg handler. Men da tar det jo lengre før jeg handler igjen. Synes det er flott å kunne gå og kikke i hyllene selv, men det er også utrolig god hjelp å få dersom man trenger det :)

Skrevet

Nei, jeg handler ikke mer i selvbetjent pol, men jeg handler andre viner nå enn da du måtte be om varene over skranken.

Skrevet

Nei handler ikke noe mer , men det er veldig greit at du kan gå å kikke å plokke det du vil ha .

Skrevet

Nei, handler ikke mer, men prøver nye vinmerker som jeg ellers ikke ville prøvd. Bruker kanskje litt mer tid til å gå og kikke. Og irriterer meg mindre siden du ikke lenger trenger å stå i laaaaang kø etter X antall andre med kølapp før deg...

Skrevet

Handler ikke mer, men som mange her sier andre merker enn de jeg kjøpte før. Kjekt å plukke selv, og veldig kjekt å slippe all køståingen :D !

Gjest Anonymous
Skrevet

tror det kan ha blitt litt mer..

før måtte man liksom "vite" hva man skulle ha..

nå hender det jeg bare "shopper", dvs rusler rundt og ser etter noe fristende..

mye hyggeligere..

det har blitt mer spennende vin og mindre kartongvin i alle fall..!

Skrevet

Her i byen har vi ikke selvbetjent pol, men da jeg bodde i Oslo handlet jeg ofte i Vika(?)

Ble andre ting i posene enn forventet, ikke mer.

Mer spennende å gå rundt å titte litt!!!

Skal visst bli selvbetjent der foreldrene mine bor.Blir morsomt!!!

Skrevet

Jeg handler mer av gangen, men sjeldnere.

Drikker nemlig akkurat like mye (eller lite, da)

Skrevet

Handler kanskje litt mer, men er ingen storforbruker!

Synes det er veldig positivt med selvbet. polene, mye koselig å gå rundt og titte. Jeg er ingen vin kjenner, så det er morro å gå og titte på de ulike flaskene og fasongene.

Skrevet

Handler ikke mer til å drikke, men handler mer til å bruke i mat.

Saus har fått ny mening etter at jeg oppdaget madeira.

Skrevet

Kjøper ikke mer enn før tror jeg. Vet som regel hva jeg skal ha når jeg kommer dit og kjøper bare det. Handler veldig lite på polet uansett.

Skrevet

Handler ikke mer, men det er greit å kunne se på utvalget.

Tar den flaska jeg synes ser spennende ut :roll:

Er på polet to ganger i året, før jul og til ferien.

Da handler jeg akevitt (til jul) og vin (til ferien)

Det hender at jeg er på polet når jeg har vinni vin på jobben, den som vinner må kjøpe igjen vin. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...