Gå til innhold

Jeg syns synd på alle "trollene" her inne jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært medlem her så lenge, ikke har jeg lest på forumet her før jeg ble medlem heller.

Alle disse trollene, som dikter opp den ene mer fantastiske historien etter den andre. Hvor vi alle får magefølelse som sier "dette er bare bullshit".

Jeg syns virkelig synd på de jeg. Helt oppriktig.

Det må være trist å måtte være anonym på et forum og fantasere vilt for å få litt oppmerksomhet.

Klart noe av det man tror er tull kanskje er ekte, men det er vel jevnt over tull.

Så på en måte utøver alle KG medlemmer en form for samfunnstjeneste, vi gir litt av vår tid og skriver noen få ord, slik at disse "trollene" får sitt skudd, sin dose med oppmerksomhet.

Så alle KG damer som svarer i "trolle-tråder", smil og vær glade, du har gjort en fin ting for noen i dag!

:klemmer:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er fryktelig morsomt å være troll som du kaller det :gjeiper: enda morsommere er det om noen har noe fryktelig negativt å si om saken :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Selv har jeg ikke skrevet trolletråder, dog tråder som anonym med RARE problemstillinger som kan virke helt på trynet. Men det er rett og slett for å ikke bli kjent igjen, som gjorde til at jeg måtte få meg ny bruker... :lur:

Jeg synes hvertfall det er underholdende å lese typiske trolletråder. Noe snev av sannhet kan det finnes. Masse rart som foregår her i Norges land...

• Liker 2
Skrevet

Trollene har det nok ganske greit her inne. Hver gang de dukker opp, er det alltid noen som står klar for å fore og underholde dem. :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Absolutt underholdende, veldig! :popcorn:

Derimot finner jeg det en smule snodig at noen faktisk orker fabrikkere innlegg for så å følge opp.

Skrevet

Ja, noe må man gjøre når man er 13 og kjeder seg :P Da jeg var ung, brukte vi å ringe disse hjelpetelefonene for ungdom med kødde problemstillinger. Det syns vi jo var kjeeeeeeeempegøy.. For en humor :P

Skrevet

Ja, noe må man gjøre når man er 13 og kjeder seg :P Da jeg var ung, brukte vi å ringe disse hjelpetelefonene for ungdom med kødde problemstillinger. Det syns vi jo var kjeeeeeeeempegøy.. For en humor :P

vi brukte tiden vår på chat.no, for å se hvor fort vi fikk noen som ville betale oss for sex. Samme om vi lata som vi var 11, eller 27. Var like lett uansett, ganske trist egentlig. :lete:

Skrevet

Vannskelig å vite til tider hva som er trolletråd og ikke. Folk roper troll ganske fort her inne.

Skrevet

De roper "troll" veldig fort.. Man skulle tro at det ikke fantes virkelige problemer av og til.

• Liker 1
Skrevet

De roper "troll" veldig fort.. Man skulle tro at det ikke fantes virkelige problemer av og til.

Har ikke problemet vært innom en eller annen artikkel i se og hør, så er det troll.

Skrevet

Har ikke problemet vært innom en eller annen artikkel i se og hør, så er det troll.

:fnise: foreksempel :)

Skrevet

fordi man sitter å ler mens man skriver og ser for seg eventuelle svar? :D jeg har aldri ledd så mye som når jeg er her inne. er underholdning :skratte:

Gratulerer med dagens scoop!

Gjest dunebuggy
Skrevet

Morsomt å lese om jenter som har kødda med telefonen, trodde det var en guttegreie.

Skrevet

Ja eller som jeg leste, at det er en gutteting å lyve om å ha blitt far i 7 mnd :lete:

Skrevet

sånn som de skriver, kan de umulig være 13år gamle . mulig det er sannhet i det, men de legger vel på voldsomt mye

Skrevet

Gratulerer med dagens scoop!

takk, nabokjerring :D hvordan visste du at jeg hadde bursdag? hvem er scoop?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

det er fryktelig morsomt å være troll som du kaller det :gjeiper: enda morsommere er det om noen har noe fryktelig negativt å si om saken :gjeiper:

Hmh.

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, om du var seriøs, så... jeg vet ikke. Jeg skjønner meg bare ikke på slike mennesker.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...