AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 omygad, nå er det nye privacy settings på facebook igjen. Noen som vet om det fortsatt er mulig å forhåndsvise profilen slik den ser ut for den og den personen?
Gjest Leonidene Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Eg har ikkje fått nye personinnstillinger på FB og kan ihvertfall forhåndsvise.. Hvorfor går du ikkje inn og ser om det går an då?
Jade Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Fra hjelp-siden til Facebook: You can see exactly what your profile looks like to other people by using the View Profile As tool. 1. Go to your profile and click the Edit Profile button at the top right corner. 2. Click the View Profile As... button at the top right corner of the editing page. 3. You’ll see what your profile looks to the public. To preview how your profile appears to a specific person, such as a friend or coworker, type their name into the open field and press enter.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Eg har ikkje fått nye personinnstillinger på FB og kan ihvertfall forhåndsvise.. Hvorfor går du ikkje inn og ser om det går an då? Jo det var jo det jeg gjorde, men fant det ikke. Men nå har det plutselig dukket opp en knapp øverst som heter "view as..". Mulig jeg oppdaga det midt i oppdateringa ellernoe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå