Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Etter hva jeg har lest her inne før, så vet jeg at det er vanlig at det kan ta litt tid før mensen kommer tilbake når man slutter med p-piller. Det er bare utrolig frustrerende å ikke få den. Man er ett skritt nermere det å bli gravid når mensen dukker opp og er i gjenge. Samtidig kan man jo ha eggløsning og bli gravid før mensen har kommet tilbake. Det har jeg blitt før. Førstemann "satt" som et skudd med en gang uten at mensen rakk å komme tilbake. Nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro. Er lei av å ta tester, men samtidig så er det den eneste måten jeg kan få vite om det er noe på gang. Har ikke hatt mensen på 10 uker, og jeg har heller ingen tegn på at den kommer. De sisste ukene har jeg tatt Dong Quai for å se om det funker. Ære være om det gjør det. Skader ikke å prøve i hvertfall. Det snodige er at et par dager etter at jeg begynte med den virket det som om det var "ting" som skjedde. Hadde ekkle smerter i maven/underlivet/livmoren. Kjentes ut som om noe ble tøyd og strekt på. Smerten var der ikke hele tiden, bare periodevis. Nå har jeg bestemt meg for å vente litt med å ta flere tester. Har tenkt meg ut spesielle datoer hvor jeg skal gjøre det. På bursdagen til min kjære bestefar, og på julaften. Enn så lenge får jeg prøve å ikke tenke på det, noe som er svært vanskelig, og så får jeg fortsette å sex. Kan jo hende man er heldig.. Hvordan takkler/takklet dere denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne M. Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Hei, Dette er en velkjent problemstilling at mensen ikke kommer i gang etter at man har sluttet med P.piller. Men jeg ville anbefale at du tenker deg litt om med bruk av Dong Quai, dette er ett middel man ikke skal bruke dersom det ikke er behov for det, da kan det nemlig virke mot sin hensikt. Kanskje lurt å oppsøke en homeopat for å få bekreftet at dette virkelig er ett middel for deg. Du gjør også lurt i å ikke stresse for mye med hensyn til barnløshet. Forsøk å tenke litt lenger frem i tid enn bare til neste syklus eller eggløsning (den kommer nok snart skjønner du ) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå