Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er liksom når man ler/smiler så mye at man knier øynene :P

Skrevet

Hmm. Et ansikt med øynene igjen og munnen åpen? Hva er vitsen med det da? Jeg ser det skrives her og der. Er det en slags skjult mening med det? :lur:

Skrevet

Nja, det er vel mer for å gi uttrykk for noe er latterlig eller lattermildt, litt som LOL -bare en smily

Skrevet

Så hvis jeg skriver noe, og får svar: xD OK. Er det da jeg eller den som svarer som er morsom? Føler meg gammel. :sjenert:

Skrevet

Bakgrunnen for spørsmålet er ikke bare at jeg har sett det her og der. En person jeg kjenner har skrevet noe som kan tolkes på to forskjellige måter. Personen har bare fått svar: xD Oki.

Skrevet

Når JEG skriver "xD", hvilket egentlig er sjeldent da, men da ler jeg så jeg ikke ser heller, ler MASSE og høyt.

Altså NOEN skrev noe morsomt, og jeg svarer med å illustrere hvor morsomt jeg synes det er.

Eller jeg kan skrive "faen, tryna så jævlig i snøen i går, du skulle sett det xD". Da synes jeg at det var skikkelig teit, og veldig latterlig hehe.

Ble du klokere?

Skrevet

Hum vet ikke, spørs vel på hva som ble sagt?

men det smilyet kan tolkes som et "hah" i den sammenhengen der..

Det der var litt kinki.

Skrevet

Jeg tror det. Det uttrykker latter, enten på en ordentlig morsom eller en ironisk eller sakastisk måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...