Gå til innhold

Groupon og andre type deals?

Anbefalte innlegg

Gjest Varpunen
Skrevet

Jeg lurte på om noen har noen erfaringer å dele når det gjelder å bruke groupon og andre typer deals? Er det virkelig så bra som det virker? Eller er det bare tull?

Hvordan fungerer det egentlig? Du får et gavekort, og når du skal bestille tjenesten bare sier du at du har kjøpt en deal, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et gavekort på en nettbutikk der. Funket fint det. Men man må være klar over at gavekortet kun er gyldig i 3 mnd.

Har lurt på om jeg skal kjøpe gavekort på reise noen ganger og. Men har ikke funnet noe jeg har hatt lyst til enda..

Gjest Varpunen
Skrevet

*ikke kjøpe gavekort til samboern* notert! Aldri i verden om han klarer å bruke et gavekort på under tre måneder :fnise:

Skrevet

Jeg måtte plutselig i hui og hast bruke mitt. Så kjøpe noe jeg egentlig ikke trengte.. Men jeg fikk det jo billig :fnise:

Skrevet

Jeg har kjøpt 5-6 deals gjennom Groupon og Sweetdeal.

Man får en kupong via epost når dealen avsluttes, og denne tar man med seg når man ønsker å benytte seg av den. Enkelte ganger må man avtale/bestille på forhånd. Les instruksene.

Ingen problemer så langt. Blitt hyggelig mottatt med bongen min, og fått akkurat det jeg har betalt for.

• Liker 1
Skrevet

Fungerer helt fint det, vi har kjøpt både restaurantkuponger og litt annet der. Har fått det vi har betalt for. Et par steder fikk vi trøbbel med at de hevdet at de ikke fant akkurat vår kode, men fikk igjen pengene hos kupongselskapet med en beklagelse. På kundeservice har jeg forresten mye bedre inntrykk av Sweetdeal enn Groupon, men det kan selvsagt være tilfeldig.

Iblandt er det nok noe overpriset (plukket ut priser på enkeltkomponeneter du uansett aldri ville kjøpt for å få til en kunstig høy enkeltpris for eksempel), men en god deal får man stort sett likevel.

Og som sagt over: Fort gjort å glemme da, varigheten varierer men noen er ned mot 1 måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...