Gå til innhold

Har du blitt kalt stygg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått høre mye rart, jeg :b

Har fått høre "han syntes du ikke er pen", "æsj, hun er så tynn", "hun ser ut som en q-tips med hår på", "du er stygg", "du ser ut som en fisk" og når jeg gikk opp et par kilo fikk jeg høre "kanskje du heller burde slanke deg litt"

Var 16 år da jeg for første gang fikk høre jeg var pen, fortalte det til jenta som sa det at jeg aldri hadde hørt det før og hun fikk helt hakeslep, haha. Et par måneder etter fikk jeg tilbud om å reise til Milano for å jobbe som modell . Den som ler sist, ler best! :filer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fashionistaen
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har også fått flere "rasistiske" kommentarer da jeg var liten. Jeg ser heller ikke typisk norsk ut og har fått uante mengder kommentarer angående de svarte øynene mine og hvor store de er. Det var ikke alltid så lett å takle når man var barn, fordi jeg var jo norsk og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre når andre behandlet meg som om jeg ikke var det.

Men deg dag idag elsker jeg mitt utypisk norske utseendet og er himla glad for at jeg ser eksotisk ut. :D

Jeg ser ganske utypisk norsk ut selv tydleigvis, men jeg har ikke tenkt over det før jeg ble eldre, så jeg så sikkert norskere ut da jeg var lita. Nå får jeg iallefall høre det hele tiden, spesielt av eldre kunder.

"Hvor kommer du fra da?"

"Jeg kommer fra [hjembygd]"

"ååja, hvor lenge har du bodd i Norge?"

"Hehe, jeg er født og oppvokst her"

"Foreldrene dine da?"

"Norske de også"

"Dere har blitt norske da, mener du vel?"

"..nei, vi er helnorske hele gjengen"

"Nei, det går da ikke an, er du sikker på det?"

...og sånn fortsetter det :filer:

På barneskolen ble jeg bare generelt mobbet for utseende og alt annet, og i mange situasjoner henger det fortsatt veldig igjen. Men jeg har hørt mye positivt nå som jeg har blitt eldre, og selv om jeg aldri kommer til å bli klassisk pen og søt, så tror jeg at jeg har et utseende som iallefall fenger noen :gjeiper:

Gjest Aliyyah
Skrevet (endret)

Jeg synes folk må ha store problemer med seg selv når de klarer å si til andre at de er stygge. Jeg har aldri sett noen direkte stygge personer, kanskje litt mer uvanlige, men jeg ville ikke sagt det heller til dem. Fordi å høre fra andre mennesker at man er stygg eller rar eller sær, er utrolig lite hyggelig. Og ja, jeg har blitt kalt stygg.

Nesen er litt vel stor og sånn og i dette samfunnet virker det som om man kun kan ha små rette neser (no offence anyone!)- hvis ikke er man stygg.

Endret av Aliyyah
  • Liker 2
Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...