Gjest MorAase Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Hvilken sammenheng og hvorfor? En kristen person som oppsøkte meg uten noen foranledning. Ble fortalt at jeg var en rotte og at jeg skulle brenne i helvete. Så, ikke stygg, men rotte. Hurra for den kristne folkesjelen...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Nei, heldigvis ikke. Har likevel hørt negative ting om utseende mitt av tidligere kjærester. Aldri noe alvorlig, men nok til å såre selvbildet der og da. Har ellers hørt at "du ser jo helt vanlig ut" da jeg deltok i Frk Norge. Den kommentaren husker jeg bedre enn de hundrevis med positive fra både gutter og jenter. Fikk også høre på et modellbilde at hoftene var for brede, litt slanking så var bildet perfekt. Vel, hadde ikke et gram fett på hoftene på den tida der... Syns generellt sett folk skal passe munnen sin når det gjelder andres utseende. Ting kan såre utrolig! Det å kalle noen stygg er noe av det verste man kan gjøre tror jeg 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Ja. Husker ikke eksakt når og i hvilken sammeheng, men jeg har blitt kalt det iallefall et par ganger. Samtidig er det flere som sier at jeg er veldig pen,og så videre. Både komplimentene og drittsleningen betyr 0 for meg, siden jeg ikke byr meg om hva andre synes. Problemet er at jeg selv synes at jeg er stygg. Og det er litt kjipt. 1
Gjest Survival Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Jeg har aldri blitt kalt stygg, men har blitt kalt verre ting for å si det sånn... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Jeg ble stadig kalt stygg på ungdomsskolen. Nesten hver dag var det noe. Stygt ansikt, stygt hår, stygge klær osv. Siden har enkelte av de som var de verste til å si slikt forsøkt å sjekke meg opp på kleine måter. Kjipe mennesker som jeg er glad jeg ikke har noe med å gjøre den dag i dag! Ikke tro at du er stygg selv om noen sier det. Det er deres håpløse måte å forsøke å føle seg litt bedre selv. 1
catwar Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Ja, mange mange ganger. Fikk høre at det kun måtte vere moren min som var glad i meg fordi jeg var så stygg. Veldig hyggelig..
Gjest Cosette Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Nei, ikke stygg. Men jeg fikk da visse ukvemsord slengt etter meg i barneårene jeg som de fleste andre. Husker spesielt en gutt i klassen som alltid var ivrig etter å fastslå at jeg aldri kom til å bli gift ettersom jeg var et tynt rekel på høyde med World Trade Center og håret mitt alltid var så stort og bustete :gjeiper:
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Har heldigvis aldri blitt kalt stygg, det er nok ikke særlig hyggelig å høre.
Gjest nupp Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 (endret) ja, en eller annnen gang hAR vel alle det? unger er jo slemme, så de kan finne på å si sånne ting :gjeiper: jeg ble kalt stygg på ungdomskolen. var en gutt som hakket på meg. hver gang vi møtes på morgenen passet han alltid på å si "du er så stygg når du..." alt mulig. til slutt ble jeg så lei av å krangle om det at jeg bare sa "javel".. da var det tydeligvis ikke så gøy å kalle meg stygg, for han sluttet Endret 28. august 2011 av nupp
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 ja, en eller annnen gang hAR vel alle det? unger er jo slemme, så de kan finne på å si sånne ting :gjeiper: Unger? Det er sjelden unger kaller meg stygg. Voksne, derimot, føler de må fortelle meg det både titt og ofte. 1
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 Ikke sånn på slemt Fikk kommentar på facebook: "Støgg <3.. Tulla! Fina! :D" eller no sånt..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 ja, en eller annnen gang hAR vel alle det? unger er jo slemme, så de kan finne på å si sånne ting :gjeiper: Jeg har aldri blitt kalt stygg av unger... har fått høre at jeg har heksehår av et barn engang da, men jeg tok det som et kompliment jeg 1
Envy Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 Ja, én gang, fordi eksen havnet i krangel med min venninnes eks, hvor min eks sa noe sånt som "ta med den stygge dama di og stikk", hvorpå venninna mi sin eks svarte "dama di er stygg". Haha, tok ikke den så seriøst egentlig Utover det tror jeg aldri jeg har blitt kalt stygg.. ikke som jeg husker hvertfall, bare stygg i språkbruken
Chiyo Skrevet 28. august 2011 #17 Skrevet 28. august 2011 Ja men det var storebror som sa, så det betyr ikke noe.
The Kitten Skrevet 28. august 2011 #18 Skrevet 28. august 2011 Nei, heldigvis ikke. Har likevel hørt negative ting om utseende mitt av tidligere kjærester. Aldri noe alvorlig, men nok til å såre selvbildet der og da. Har ellers hørt at "du ser jo helt vanlig ut" da jeg deltok i Frk Norge. Den kommentaren husker jeg bedre enn de hundrevis med positive fra både gutter og jenter. Fikk også høre på et modellbilde at hoftene var for brede, litt slanking så var bildet perfekt. Vel, hadde ikke et gram fett på hoftene på den tida der... Syns generellt sett folk skal passe munnen sin når det gjelder andres utseende. Ting kan såre utrolig! Det å kalle noen stygg er noe av det verste man kan gjøre tror jeg Unnskyld meg, men hvorfor valgte du å melde deg på frøken Norge, og jobbe som modell, om du ikke tålte kommentarer om kroppen din? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 Det var en gang på videregående jeg overhørte noen som pratet om meg. De satt og lurte på om siden jeg var tvilling, om tvillingsøsteren min og meg måtte dele på skjønnheten eller noe, for vi var visst ikke så pene noen av oss. Den svei litt altså, men da fant jeg hvertfall ut hvordan folk rundt meg ser på meg...
Rainbow Skrevet 28. august 2011 #20 Skrevet 28. august 2011 Jepp, som en anonym over her har opplevd, ble jeg kalt stygg på ungdomsskolen. Var ikke noe flink til å kle meg, og brukte ikke sminke, så jeg var vel litt sånn "grå mus". Men var nok egentlig ikke stygg. Det å bli fortalt det hver eneste dag gjorde riktignok at det tok lang tid med selvbildet, men det kom da. Og på vgs og i tiden etter det har jeg bare fått mange positive komplimenter på utseendet. Det er vel sånn at folk som mobber må ha noe å mobbe for, så de finner små ting de gjør store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå