Gå til innhold

Hvor handle billige hvitevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden nærmer seg med stormskritt, men vi står ovenfor et lite problem. Nemlig at vi verken har mikrobølgeovn, fryser eller vaskemaskin. Jeg lurer på hvor det er mulighet for å kjøpe det billig enten enkeltvis eller som pakke.

Trenger ikke så veldig stor vaskemaskin siden det holder med en-to vask i uken. Spiller ingen rolle om det er lokk eller at det er dør.

Fryseren er det heller ikke så mye plass vi trenger.

Har helst ikke lyst til å kjøpe brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til forskjellige elektrobutikker og be om å få et tilbud på en pakke. Og skriv ned de spesifikasjonene du syns er viktig, og størrelse osv. Og sjekk nettet (prisjakt/prisguide) før du bestemmer deg

• Liker 1
Skrevet

Tror budsjettet ligger på 7 tusen. Er det mulig å få alle tre tingene for under den prisen eller er det altfor optimistisk?

Skrevet

En mikro er jo bare noen hundrelapper, så spørs det på størrelsen på fryseskapet da? En vaskemaskin får du mellom 2-3 tusen

• Liker 1
Skrevet

80-90 cm holder i massevis. Hvor får en vaskemaskin for under 3 tusen? Har sett litt rundt på diverse nettsider og der er det som oftest 4+.

Skrevet

Du får skrive vaskemaskin inn i google, så får du opp de fleste store elektrokjedene i Norge med massevis av vaskemaskiner til under 2500 og 2000 kroner (fikk opp 6 under 3000 på første forsøk og det er nok mye mer å velge i der ute).

Skrevet

Før høre hva mannebeinet sier når han kommer hjem. Fant ut at det ble ca. 4169, så det blir penger spart da. :)

Skrevet

Noen som vet om Lefdal har samme priser i butikk som på nett? Hadde vært veldig fint å bare stikke innom Lefdal å kjøpt produktene istedet for å måtte vente på å få dem levert på døren.

Skrevet

Hvis du velger Collect@Store så kan du det (hvis varene er på butikken)

• Liker 1
Skrevet

Vel, har pratet litt med mannebeinet nå, og han mener at vi heller skulle kjøpe brukt. Jeg er veldig skeptisk til å kjøpe vaskemaskin brukt, tenk om det sprenger lekk og gir vannskade? Men vi har jo sett noen på finn for ganske god pris (under tusen.), men igjen denne usikkerheten.

Skrevet

Sjekk også under gies bort, der kan du finne masse rart, og ikke minst, gratis

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som vet om Lefdal har samme priser i butikk som på nett? Hadde vært veldig fint å bare stikke innom Lefdal å kjøpt produktene istedet for å måtte vente på å få dem levert på døren.

Ja,Lefdal og Elkjøp er akkurat det samme, og begge kjører prisgaranti. Print ut det du skal ha med pris, ta med til butikken, og si du skal ha prisgaranti på det. Gjort det mange ganger selv (også med nettpriser), og det funker hver gang. :)

Du kan også plukke deg ut de tingene du vil ha (som du ser de har på Elkjøp eller Lefdal), så sjekker du opp priser på andre butikker. Finner du det billigere en annen plass, skal du ha det til samme pris, eller enda billigere på en av disse butikkene.

Husk å lese litt ang varene på nettet, er ikke alle tingene de har i billigkategorien som er like bra. ;)

Tror budsjettet ligger på 7 tusen. Er det mulig å få alle tre tingene for under den prisen eller er det altfor optimistisk?

Jeg fant alle produktene på elkjøp, lefdal og expert til godt under 7 tusen til sammen, så det er fullt mulig, men hvordan disse produkterne er, det kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har disse merkene selv.

Feks så ser jeg på elkjøp at de har en Matsui vaskemaskin til 1995 kr. Om den da koster 2500 i butikk feks, kan du printe ut nettsiden med prisen, og si du skal ha den til den prisen. :) Eller collect at store eller hva det heter. (da må du vel vente litt med å hente det, og jeg er ikke sikker på om prisen evt øker da, for aldri gjort det selv).

Lykke til! :)

Endret av Namine
Skrevet

Kan det fint fungere å kjøpe brukt vaskemaskin eller har jeg en grunn til å være skeptisk? Føler meg litt paranoid, men jeg har ikke lyst til å betale for en vannskader som kunne vært unngått om en kjøpte ny istedet for brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...