Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg IKM og ingen mens ennå. I tillegg er brystene ømme og jeg har vondt på høyre side, jeg lurer på om det må være eggstokkområdet? Eller kan det være livmoren selv om det stikker/gjør vondt bare på ene siden? Er ikke så god på anatomi. :sjenert:

Skal gå å ta en test nå. Men er litt bekymret også. Jeg var nemlig gravid i fjor på denne tida med nøyaktig samme symptomer. Den gangen hadde jeg en SA etter 6 uker. Vi har prøvd så lenge og ønsker dette så sterkt, og jeg grubler fælt på om smerten i høyre side er et dårlig tegn siden det gikk galt sist. Det er vel kanskje en overdrivelse å kalle det en smerte, er vel mer litt stikking/ubehag. I tillegg murrer det litt i korsryggen på høyre side, på en annen måte enn menssmerter.

Kan noe være så snille å fortelle meg at det er heeelt normalt med slikt ubehag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ha sånne symptomer før mens... håper hver gang på at det skal være noe annet, men desverre ikke. Får håpe du får resultatet du ønsker på testen. :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde vondt på høyre side sist jeg var gravid (veldig tidlig). Jeg ble så bekymret at jeg kontaktet legen og ba om ultralyd for å sjekke om det var graviditet utenfor livmoren, men det gikk greit altså, alt var i orden!

Skrevet

Jeg hadde slike symptoner da jeg var gravid (maaange år siden). Jeg tok medisinsk abort rett før 12 uke. :tristbla:

Det kunne stikke hardt av og til, andre ganger kjentes det bare ut som det var noe der. Jo lengre jeg var på vei, jo bedre kjente jeg det...

Så er absolutt ikke sikkert du aborterer :) Tror det er helt normalt.

Skrevet

Mente kirurgisk abort.

Skrevet

Jeg pleier å ha sånne symptomer før mens...

Hun har prøvd lenge og allerede vært gravid en gang, så hun spør vel siden symptomene hun har nå er annerledes enn dem hun har før mens.

Skrevet

Jeg vil si det er normalt :) Jeg hadde også det da jeg gikk gravid- og sønnen på 3 år er levende bevis på at både smerter og murringer er helt normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...