AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Tisser dere rett på testpinnen eller tisser dere i f.eks. en urinprøveboks først og så dypper testpinnen oppi? Jeg er redd for å enten ikke få nok urin på pinnen eller få urin på feil steder sånn at testen ikke virker. Eller er det ikke nødvendig å ha en jevn tissestråle på testpinnen i flere sekunder sammenhengende?
Fanta Exotic Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 De få gangene jeg har tatt har jeg alltid tisset i et plastbeger først og dyppa pinnen neddi. Den absorberer veldig fort den pinnen, så væsken blir fort trukket opp.. føler jeg har mer kontroll da, enn hvis jeg bare skulle tissa rett på pinnen
Gjest Leonidene Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Har tisset i ein kopp og holdt prøven oppi etterpå. Syns det var vanskelig å treffe pinnen, samt tisse "lenge nok".
Marikke Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg tisser rett på pinnen. Ikke noe problem.
Klematis Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Tisser i et engangskrus som jeg etterpå skyller utav og bruker igjen. Til samme formål altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå