Gå til innhold

Shopping i Puerto Rico, Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal til Puerto Rico, Gran Canaria, og greier ikke finne ut noe særlig om shoppingmulighetene der.

På alskens nettsider finner jeg ut at det er hovedsaklig tre shoppingsentre i byen, hvor den ene skal være ganske stort.

Men det står ingen steder hvilke butikker de har. Er det noen som vet om de har noen internasjonale kleskjeder for eksempel?

Det står at de skal ha "alt" der. Tror det ikke før jeg får se det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sentrene i Puerto Rico finner du nok ikke noe internasjonale klesbutikker.

Da må du nok inn til Playa del Ingles på det store shoppingsenteret.

I Puerto Rico er det småbutikker, mest for turistene, altså småplukk og sigaretter.

Samt noen matvarebutikker, og en hel haug med restauranter.

Skrevet

Ta bussen inn til Las Palmas, gågata, eller gå av bussen rett før, i Vecendario. Der ligger et kjøpesenter som heter Atlantico som har det meste innen klær og andre ting.

I Puerto Rico har de stort sett overprisa turistjuggel.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Som noen andre skriver over her, i puerto rico er det ingen kjedebutikker (utenom spar) Heller ikke i playa del ingles, Vi ferierer mye der nede, og skal du shoppe er det las palmas som gjelder. Ta bussen fra puerto rico og gå av i las palmas, mye muligheter, det ligger også mange sentere i utkanten, anbefaler og ta taxi da, las arenas er bra i hvertfall, de har stor h&m blandt annet. Eller så har du litt butikker på anfi del mar, de har macyes, lacoste og noen andre butikker, men las palmas er shoppe stedet. De andre stedene er det stort sett bare drit og fake. Btw, senterene i puerto rico er kjempe dårlige.

Skrevet

Du finner Mango på et av sentrene i Puerto Rico-dalen, men jeg husker dessverre ikke hva det heter. Ellers er det lite av de store, kjente merkebutikkene i selve Puerto Rico

Atlantico er vel verdt et besøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...