Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Hva er lov å gjøre på et julebord hvor partneren din ikke er til stede, kun kollega? Ville partneren din for eksempel liket om du danset med kollega av motsatt kjønn?
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Hva er det lov...? Julebord er da vel heller ikke forskjellig fra andre situasjoner med fest og moro...? Hva gjør dere ellers da? Jeg koser og hygger meg med mannlige vennr og kolleger jeg og kunne ikke tenke meg et samliv hvor jeg hadde en så sjalu kjæreste at ikke det var lov... Og det regner jeg da med han gjør også. Grafse på andres romper, kline og råflørte og gå tett omslynget til samme taxi etc - vel, det hadde jeg aldri gjort og heller ikke likt om han gjorde.
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Julebordet er da ikke mer spesielt en ellers? Samme regler, mao. Å danse med en person av motsatt kjønn som ikke er partneren din er da ikke noen stor greie. Det spørs helt hva du gjør ut av dansen.
la Flaca Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Hva er lov å gjøre på et julebord hvor partneren din ikke er til stede' date=' kun kollega?[/quote'] Du har lov til å gjøre alt som er OK for han når han er der sammen med deg. Hvor grensene går varierer fra person til person, er vel ingen generelle regler?
-hild Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Enig med det som blir sagt her - de samme "grensene" som ellers gjelder også på julebord. For mitt vedkommende betyr det at jeg gjerne må danse med mannlige kolleger - gjerne flørte med dem også, men grensen går ved "ting jeg ikke ville likt at min partner gjorde med andre"... Man trekker ikke flørten for langt, man kliner ikke med andre, og går selvfølgelig ikke til sengs med noen andre heller.
TefrA Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Hva er lov å gjøre på et julebord hvor partneren din ikke er til stede' date=' kun kollega? Ville partneren din for eksempel liket om du danset med kollega av motsatt kjønn?[/quote'] Hvis den som blir hjemme har problemer med at ens kjære danser med en kollega av motsatt kjønn, ja da har hjemmesitteren et alvorlig problem. For å si det enkelt: Hvis du har lyst til å gjøre noe som du ikke vil at din kjære skal vite om, ja da bør du la være. Tefra
Storm Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Hva er lov ??? Hva som er lov er vel definert i Norges lover, du har selvsagt lov til å gjøre det du føler for såfremt det er innenfor regelverket. Å følge følelsene sine kan være sundt, men en må selvsagt også ta konsekvensene. Storm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå