AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Var hos legen på sykehuset. Ved hjelp av innvendig ultralyd fikk jeg vite at jeg har tykke livmorvegger... Fikk Provera for å "blø veggene tynnere" (kur på 10 dager)...... Noen andre som har vært borti dette? Hvordan er nå mine sjanger for å bli gravid?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Dette må du jo spørre legen om. Menstruasjonen din har jo nå blitt satt igang kunstig, og du må bygge opp en ny livmorslimhinne, som man gjør fram til EL. Har du sjelden mens?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Dette må du jo spørre legen om. Menstruasjonen din har jo nå blitt satt igang kunstig, og du må bygge opp en ny livmorslimhinne, som man gjør fram til EL. Har du sjelden mens? TS her: Takk for svar. Ja, får vel spørre legen når jeg skal dit på kontroll igjen... (Lurer bare så veldig og gikk derfor for den raske løsningen: å spørre her ;-) Syklusen min har vært helt på "bærtur" etter at jeg sluttet på p-ring for ca. ett år siden. Dro til legen nå pga langvarig mens, som etterhvert også ble kraftig.... Men før det var den fraværende i lang tid.... Må vel bare smøre seg med tålmodighet....
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Da ble det litt mer forståelig. Du har altså fått Provera for å sette mensen skikkelig i gang så den blir ferdig. Hvor lett du blir gravid spørs mye på om hormonene dine kommer i balanse igjen. Om du får regelmessige sykluser med EL så er sjansen stor.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 TS her Du har altså fått Provera for å sette mensen skikkelig i gang så den blir ferdig. Aha, det var jo tusen ganger bedre forklart enn legen som sikkert sa det samme på en meget uforståelig måte...... Hvor lett du blir gravid spørs mye på om hormonene dine kommer i balanse igjen. Om du får regelmessige sykluser med EL så er sjansen stor. Da krysser vi fingre for at Provera gjør jobben sin....og kroppen slutter å tulle slik den har gjort til nå, og øser om seg med regelmessighet og EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå