Gå til innhold

Han har mye mer erfaring enn meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå føler jeg det er min tur til å lage en tråd her inne. Det har seg slik at jeg og min kjæreste snakket litt i går om erfaringer fra før osv. Egentlig tenkte jeg at jeg ikke hadde lyst til å vite hvor mange han hadde ligget med, men han sa det da bare ut at han hadde hatt sex med 15 jenter. Han er 23. Jeg er 19 og har bare hatt èn sexpartner før han, og med denne sexpartneren prøvde jeg ikke så mye egentlig, fordi han ikke var så gira på ting some blowjobs etc. Det gikk på en måte bare i misjonær og doggy med han.

Med min nåværende kjæreste føler jeg at jeg har prøvd en god del allerede; analsex, blowjobs, playrape etc. Og jeg er veldig åpensinnet om å prøve masse og foreslår mye! Men så er jeg så redd for at han vil kjede seg når vi ligger med hverandre, siden han har så mye mer erfaring enn meg.

Og her sitter jeg, som så og si var jomfruelig uerfaren når det kommer til sex. Det hjelper heller ikke på at jeg sliter veldig med å komme og han forteller meg at de jentene han har hatt sex med før fikk han alltid til å komme. Jeg har sagt til han at han må gi meg tid med dette, fordi jeg ikke kommer så lett.

Er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å virkelig overraske han? Jeg vil være spesiell og skille meg ut fra resten. Vil ikke være bare ei i rekka på en måte. Noen her som har vært i samme situasjon og kan berolige meg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier dere har vært igjennom en del allerede, som anal, BJ, playrapes oss. Antar du har likt dette, og at det er tydelig for makkeren?

For min del så er innsats, entusiasme og villighet 99% av veien. Om det jeg vil er tilgjengelig, hva mer trenger jeg?

Skrevet

Du sier dere har vært igjennom en del allerede, som anal, BJ, playrapes oss. Antar du har likt dette, og at det er tydelig for makkeren?

For min del så er innsats, entusiasme og villighet 99% av veien. Om det jeg vil er tilgjengelig, hva mer trenger jeg?

Ja, jeg gjør bare det jeg liker, og synes selv jeg er veldig åpensinnet osv. Er bare så redd han vil tenke: æsj, hun er ikke like god som nr. 7 For eksempel. :P

Men du har vel rett, jeg er jo med på stort sett alt, siden jeg elsker å eksperimentere. Kanskje det er nok for han. :)

Skrevet

Den siste i rekka vil alltid være spesiell. Du er kjæresten hans og den han er glad i, det betyr mye. Når du i tillegg er åpensinnet og liker å eksperimentere, tror jeg ikke manglende erfaring behøver å være et problem :)

15 partnere gjør ham heller ikke kjempeerfaren, alle disse har neppe vært terningkast 6 ;)

• Liker 1
Skrevet

15 partnere gjør ham heller ikke kjempeerfaren, alle disse har neppe vært terningkast 6 ;)

Nei neppe, det er jammen mye dårlig sex å få der ute.. :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gjør bare det jeg liker, og synes selv jeg er veldig åpensinnet osv. Er bare så redd han vil tenke: æsj, hun er ikke like god som nr. 7 For eksempel. :P

Men du har vel rett, jeg er jo med på stort sett alt, siden jeg elsker å eksperimentere. Kanskje det er nok for han. :)

Jeg er ikke han, men dette ville holdt for meg.

Skrevet

Tusen takk for deres svar! Jeg burde kanskje slutte å bekymre meg så mye, og heller fortsette å være avslappet og ikke bry meg om hans fortid, men heller fokusere på det han og jeg har sammen. :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Med min nåværende kjæreste føler jeg at jeg har prøvd en god del allerede; analsex, blowjobs, playrape etc. Og jeg er veldig åpensinnet om å prøve masse og foreslår mye! Men så er jeg så redd for at han vil kjede seg når vi ligger med hverandre, siden han har så mye mer erfaring enn meg.

Er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å virkelig overraske han? Jeg vil være spesiell og skille meg ut fra resten. Vil ikke være bare ei i rekka på en måte. Noen her som har vært i samme situasjon og kan berolige meg? :P

Tusen takk for deres svar! Jeg burde kanskje slutte å bekymre meg så mye, og heller fortsette å være avslappet og ikke bry meg om hans fortid, men heller fokusere på det han og jeg har sammen. :)

Ja, gjør det!

Fatter ikke hva du bekymrer deg over......, når jeg leser hva du skriver. :kjefte:

Skrevet

Med min nåværende kjæreste føler jeg at jeg har prøvd en god del allerede; analsex, blowjobs, playrape etc. Og jeg er veldig åpensinnet om å prøve masse og foreslår mye! Men så er jeg så redd for at han vil kjede seg

Det har du ikke grunn til. Liker variert sex, tar inititativ, eksperimenterer... Du har han i din hule hånd. Du er et lite sexfunn og han vet det! :)

Det hjelper heller ikke på at jeg sliter veldig med å komme og han forteller meg at de jentene han har hatt sex med før fikk han alltid til å komme. Jeg har sagt til han at han må gi meg tid med dette, fordi jeg ikke kommer så lett.

Dette er faktisk heller ikke så uvanlig. Det gjelder å ikke henge seg opp i det. Lettere sagt enn gjort, men

Nå vet han ikke sikkert at de gjorde det. Faking finns. NB: Dette ville jeg ikke snakket med han. Du vet at det ikke er sikkert, han skal tenke på deg og ikke om han har noe ugjort med dem :lur:

Er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å virkelig overraske han? Jeg vil være spesiell og skille meg ut fra resten. Vil ikke være bare ei i rekka på en måte.

Det har du garantert gjort for lenge siden!

• Liker 1
Skrevet

Nå innser jeg at jeg kansjke bare bekymrer meg for mye! Tusen takk for svarene alle dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...