Gå til innhold

Fantorangen er tilbake :o)

Fantorangen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :goodbye:

Tenkte kanskje det var på tide å ta en tur inn hit igjen, etter en lengre tids pause.

En liten oppdattering er vel på sin plass :)

Jeg er ei jente på 29 år, er gift og i juli 2010 fikk vi ei nydelig lita jente, som nå begynner å bli stor :) Hun er jo allerede 1 år :gjeiper:, tiden flyr når man har fått barn har jeg funnet ut av :)

Har sluttet på pilla (Cerazett), for å prøve å få kroppen tilbake til normalen etter graviditet, fødsel, amming og bruk av p-piller.

Planen er å prøve på en liten lillesøster eller lillebror i løpet av høsten, og selv om det ikke er så lenge siden sist, så føler jeg meg ganske blank på prøvefronten igjen :fnise:

Tanta har vært på besøk etter pilleslutt, så jeg håper det betyr at kroppen har normalisert seg igjen :)

Velkommen til alle som vil følge meg i ny prøvedagbok. Håper å starte prøvinga på ordentlig i slutten av september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Jeg vil følge med! :) Lykke til med prøving på nr 2 :)

:velkommen: Lilywhite :)

Så hyggelig at du vil følge boka mi. Nå får jeg ta meg en tur inn i boka di også å legge igjen et par spor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du var innom boken min også :) Kan jeg spørre hvor lang tid det gikk før dere var :gravid: med nr 1 forresten?

Håper du har en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag var jeg og sønnen min og så på deg :)

kjempefint show ;)

Vi har nesten samme ikm vi da :D Spennende. Jeg har ikm på søndag jeg da. Er veeeeldig spent, og tror nesten jeg må kjøpe meg en test å ha liggende så jeg kan teste søndags morgen om ikke tr har kommet da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Sykt barn og mye å gjøre om dagen, men skal prøve å få satt meg ned en liten stund i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei alle sammen :)

Velkommen til de nye som vil følge boka og gratulerer til Eirie med spire :)

Dagene flyr og med sykt barn, så rekker ikke døgnet's 24 timer til. Men lille fantorangfrøkna er bedre og to tenner har poppet opp, så det var nok sansynligvis det som plaget henne med feber og det som hører til...

I helgen var jeg på husmorferie og det var rart å være borte fra henne over flere dager for første gang, men det gikk overaskende fint. Vet jo at hun koser seg masse med pappa og at det ikke er noe problem, men rart er det uansett :tongue:

Godt å komme hjem i alle fall :rodmer:

Ellers har det ikke skjedd stort, ingen tante har kommet og er 99% sikker på at vi ikke har truffet EL, så at jeg er gravid er det liten sjans for... Tror nok bare at syklusen ikke er helt intakt etter pilleslutt, for jeg klarte jo ikke å finne EL denne gangen. Hadde den enten før eller etter at jeg forventet det (og sansynligvis etter).

Ved forige prøveperiode klaffet det først i PP 2, men den endte i SA i uke 6 eller noe. Deretter satt vel spiren i PP4.

Ha en fin kveld alle sammen. Blir nok lite trafikk her kommende uke, for i natt reiser vi på en etterlengtet ferie til varmere strøk :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Hei alle sammen!

Mye som skjer om dagen, nærmer seg vist jul også selv om man ikke har så mye julestemning ;)

Har derfor ikke hatt så mye tid til å være her inne. Prøvinga har gått sin gang og TR har kommet hver måned (med 30-32 dager i mellom). Kjente at utolmodigheten kom krypende, men heldigvis kom overaskelsen sist uke :)

På en måned med 0 tro på klaff og ingen følelse, viste testen :gravid:

Så nå håper vi at det skal gå fint, og at det kommer en liten lillebror eller lillesøster i august :rodmer:

Med en SA erfaring i bagasjen, gjør at man tenker og frykter. Men dette SKAL GÅ BRA :) Å jeg prøver å holde de tankene mest mulig borte...

Håper å få litt tid innimellom til å oppdattere her inne, men døgnet har for få timer om dagen, så ha tolmodighet med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Eirie :)

Du har jo nådd 19 uker, å kanskje vært på ultralyd nå også. Vet du hva det blir?

God førjulstid til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...