Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel er kjæresten din?

Hvorfor lurer du (og hvorfor AB)? :-)

Han er over 30, ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HL

Du kledde den nye hårfargen veldig bra :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg setter inn bilde jeg...dessuten vet jeg ikke om jeg tørr heller enda... :sjenert: Har ingen link å referere til. Går det ikke ann å laste opp fra pc'n? :sjenert: ehhe...

Gjest HunterLady
Skrevet

Pen du var HL,kjempefine øyne:)

Takk skal du ha :)

Gjest HunterLady
Skrevet

HL

Du kledde den nye hårfargen veldig bra :jepp:

Takk. :) Jeg synes det var litt rart, selv om jeg egentlig er så mørk naturlig. Lenge siden sist :)

Skrevet

Takk. :) Jeg synes det var litt rart, selv om jeg egentlig er så mørk naturlig. Lenge siden sist :)

Slutt med den avatar-skiftingen du holder på med!

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Slutt med den avatar-skiftingen du holder på med!

I'm sorry. Lover at det skal gå lenge til neste gang ;)

Skrevet

HunterLady: Du har en utrolig flott benstruktur. Jeg har sååå lyst på sånne kinnben!

Germansk! Det ser litt kult ut ja, latinoer får også det :)

Skrevet

Trodde ikke kg hadde så mye bra damer hvis jeg skal være ærlig! :)

HunterLady; kanskje du kan prøve sånne til å tegne frem brynene dine i mens du venter på de skal gro tilbake.

Gjest HunterLady
Skrevet

Trodde ikke kg hadde så mye bra damer hvis jeg skal være ærlig! :)

HunterLady; kanskje du kan prøve sånne til å tegne frem brynene dine i mens du venter på de skal gro tilbake.

Hehe takk for tipset, men jeg synes ikke øyenbrynene mine er ille altså. Liker ikke tykke bryn. :)

Skrevet (endret)

Usminket Webcambilde, og ett med litt sminke på. Bruker egentlig bare sminke når jeg skal ut på byen.

Ser litt blank ut i ansiktet på det siste bildet. Tatt når vi var i bahamas, så 35 varmegrader fikk meg litt svett i ansiktet gitt

Endret av Heartbeats
  • Liker 3
Skrevet

Usminket Webcambilde, og ett med litt sminke på. Bruker egentlig bare sminke når jeg skal ut på byen.

Ser litt blank ut i ansiktet på det siste bildet. Tatt når vi var i bahamas, så 35 varmegrader fikk meg litt svett i ansiktet gitt

OJOJOJ!! du må være den vakreste blondinen jeg noen gang har sett!!! :rodmer:

Skrevet

Vakkert hår, Heartbeats. Du var generelt ganske nydelig!

Skrevet

Slettet bildet av meg på side 2, da jeg følte det plutselig ble veldig sammenligning med andre brukere - og det var ikke det jeg ville. Fant ut at det bare var feig av meg, og jeg prøver meg på nytt nå. Denne gangen med ny frisyre :sjarmor:

post-36401-0-41889400-1314972657_thumb.j

• Liker 7
Gjest Silvermist
Skrevet

Slettet bildet av meg på side 2, da jeg følte det plutselig ble veldig sammenligning med andre brukere - og det var ikke det jeg ville. Fant ut at det bare var feig av meg, og jeg prøver meg på nytt nå. Denne gangen med ny frisyre :sjarmor:

post-36401-0-41889400-1314972657_thumb.j

Sliitan med ny frisyre, knallfint! Og du ser helt nydelig ut uten sminke! :rodmer:

Skrevet

Hehe takk for tipset, men jeg synes ikke øyenbrynene mine er ille altså. Liker ikke tykke bryn. :)

Nei, nei! Syns brynene dine kler deg veldig godt jeg! Bare ment som ett tips dersom du ville forandret dem :) Flott dame er du ;D

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, nei! Syns brynene dine kler deg veldig godt jeg! Bare ment som ett tips dersom du ville forandret dem :) Flott dame er du ;D

Hehe, nei, jeg vil egentlig ikke forandre de. Er sikkert sant at det sunneste for brynene er å la de vokse fritt. Men usj og æsj. Da vil jeg jo se ut som en heks. Jeg ser mye mildere ut med smale bryn. Blir raskt veldig sinna med tykke! :gjeiper:

Skrevet (endret)

Usminka og sminka. En smule dårlig kvalitet, siden web-kameraet mitt ikke er så fantastisk, men mulig å se hvordan jeg ser ut ;) hehe.. Syns jeg bør få ekstra "tøffhetspoeng" siden jeg er forkjøla i tillegg :fnise:

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Usminka og sminka. En smule dårlig kvalitet, siden web-kameraet mitt ikke er så fantastisk, men mulig å se hvordan jeg ser ut ;) hehe.. Syns jeg bør få ekstra "tøffhetspoeng" siden jeg er forkjøla i tillegg :fnise:

Veldig pen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...