Moscato Skrevet 1. september 2011 #141 Skrevet 1. september 2011 Hvor gammel er kjæresten din? Hvorfor lurer du (og hvorfor AB)? :-) Han er over 30, ja
sequin Skrevet 1. september 2011 #142 Skrevet 1. september 2011 HL Du kledde den nye hårfargen veldig bra 1
Gjest nicola Skrevet 1. september 2011 #144 Skrevet 1. september 2011 Jeg vet ikke hvordan jeg setter inn bilde jeg...dessuten vet jeg ikke om jeg tørr heller enda... Har ingen link å referere til. Går det ikke ann å laste opp fra pc'n? ehhe...
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #145 Skrevet 1. september 2011 Pen du var HL,kjempefine øyne:) Takk skal du ha
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #146 Skrevet 1. september 2011 HL Du kledde den nye hårfargen veldig bra Takk. Jeg synes det var litt rart, selv om jeg egentlig er så mørk naturlig. Lenge siden sist
Gjest Katten. Skrevet 1. september 2011 #147 Skrevet 1. september 2011 Takk. Jeg synes det var litt rart, selv om jeg egentlig er så mørk naturlig. Lenge siden sist Slutt med den avatar-skiftingen du holder på med! 1
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #148 Skrevet 1. september 2011 Slutt med den avatar-skiftingen du holder på med! I'm sorry. Lover at det skal gå lenge til neste gang
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #149 Skrevet 2. september 2011 HunterLady: Du har en utrolig flott benstruktur. Jeg har sååå lyst på sånne kinnben! Germansk! Det ser litt kult ut ja, latinoer får også det
2ne2 Skrevet 2. september 2011 #150 Skrevet 2. september 2011 Trodde ikke kg hadde så mye bra damer hvis jeg skal være ærlig! HunterLady; kanskje du kan prøve sånne til å tegne frem brynene dine i mens du venter på de skal gro tilbake.
Gjest HunterLady Skrevet 2. september 2011 #151 Skrevet 2. september 2011 Trodde ikke kg hadde så mye bra damer hvis jeg skal være ærlig! HunterLady; kanskje du kan prøve sånne til å tegne frem brynene dine i mens du venter på de skal gro tilbake. Hehe takk for tipset, men jeg synes ikke øyenbrynene mine er så ille altså. Liker ikke tykke bryn.
Heartbeats Skrevet 2. september 2011 #152 Skrevet 2. september 2011 (endret) Usminket Webcambilde, og ett med litt sminke på. Bruker egentlig bare sminke når jeg skal ut på byen. Ser litt blank ut i ansiktet på det siste bildet. Tatt når vi var i bahamas, så 35 varmegrader fikk meg litt svett i ansiktet gitt Endret 3. september 2011 av Heartbeats 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #153 Skrevet 2. september 2011 Usminket Webcambilde, og ett med litt sminke på. Bruker egentlig bare sminke når jeg skal ut på byen. Ser litt blank ut i ansiktet på det siste bildet. Tatt når vi var i bahamas, så 35 varmegrader fikk meg litt svett i ansiktet gitt OJOJOJ!! du må være den vakreste blondinen jeg noen gang har sett!!!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #154 Skrevet 2. september 2011 Vakkert hår, Heartbeats. Du var generelt ganske nydelig!
Niennas Skrevet 2. september 2011 #155 Skrevet 2. september 2011 Slettet bildet av meg på side 2, da jeg følte det plutselig ble veldig sammenligning med andre brukere - og det var ikke det jeg ville. Fant ut at det bare var feig av meg, og jeg prøver meg på nytt nå. Denne gangen med ny frisyre 7
Gjest Silvermist Skrevet 2. september 2011 #156 Skrevet 2. september 2011 Slettet bildet av meg på side 2, da jeg følte det plutselig ble veldig sammenligning med andre brukere - og det var ikke det jeg ville. Fant ut at det bare var feig av meg, og jeg prøver meg på nytt nå. Denne gangen med ny frisyre Sliitan med ny frisyre, knallfint! Og du ser helt nydelig ut uten sminke!
2ne2 Skrevet 3. september 2011 #157 Skrevet 3. september 2011 Hehe takk for tipset, men jeg synes ikke øyenbrynene mine er så ille altså. Liker ikke tykke bryn. Nei, nei! Syns brynene dine kler deg veldig godt jeg! Bare ment som ett tips dersom du ville forandret dem Flott dame er du ;D
Gjest HunterLady Skrevet 3. september 2011 #158 Skrevet 3. september 2011 Nei, nei! Syns brynene dine kler deg veldig godt jeg! Bare ment som ett tips dersom du ville forandret dem Flott dame er du ;D Hehe, nei, jeg vil egentlig ikke forandre de. Er sikkert sant at det sunneste for brynene er å la de vokse fritt. Men usj og æsj. Da vil jeg jo se ut som en heks. Jeg ser mye mildere ut med smale bryn. Blir raskt veldig sinna med tykke! :gjeiper:
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #159 Skrevet 5. september 2011 (endret) Usminka og sminka. En smule dårlig kvalitet, siden web-kameraet mitt ikke er så fantastisk, men mulig å se hvordan jeg ser ut hehe.. Syns jeg bør få ekstra "tøffhetspoeng" siden jeg er forkjøla i tillegg Endret 11. oktober 2011 av HedvigR 3
Gjest HunterLady Skrevet 5. september 2011 #160 Skrevet 5. september 2011 Usminka og sminka. En smule dårlig kvalitet, siden web-kameraet mitt ikke er så fantastisk, men mulig å se hvordan jeg ser ut hehe.. Syns jeg bør få ekstra "tøffhetspoeng" siden jeg er forkjøla i tillegg Veldig pen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå