Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??!

Var på side 1, er visst fjernet nå.

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun skrur av bildet om natta. hun sa hun ikke likte at det var her når hun sov :gjeiper: man har ikke bildekontroll om natta :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

hun skrur av bildet om natta. hun sa hun ikke likte at det var her når hun sov :gjeiper: man har ikke bildekontroll om natta :gjeiper:

Stemmer ;)

Pluss i at jeg nå har fått ny pc, så alle bildene mine er på den gamle pc'en. Hvordan får jeg overført bilder fra den gamle til den nye? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg er i ansiktstråden da.

Skal få lagt ut de usminka også, men som sagt før her så eier jeg ingen bilder på denne pc'en, og aner ikke hvordan jeg får overført bilder fra gammel til ny pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ;)

Pluss i at jeg nå har fått ny pc, så alle bildene mine er på den gamle pc'en. Hvordan får jeg overført bilder fra den gamle til den nye? :klaske:

minnepenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Du var veldig fin med mørkt hår, HunterLady :)

Takk. :) Farget det igår. Er ikke helt fornøyd, siden jeg blir så bleik med mørkt hår. Men får vel begynne å ta litt mer sol eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg får definitivt en Debbie Harry-vibe, HL. :) Se her og her, f.eks. (Se bort ifra sminken, så klart). Pen og et utseende man husker, hvis det gir mening.

Dere har nok rett. Jeg ser likheten. Er noe med benstrukturen, kinnbeina og øynene (tror jeg?). Og takk, jeg skjønte hva du mente. Jeg har nok ikke et veldig typisk utseendet, og jeg har en tendens til å bli husket (og nei, dette var ikke innbilskt ment for de som trodde det!). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HunterLady

HunterLady: Du har en utrolig flott benstruktur. Jeg har sååå lyst på sånne kinnben!

Tusen takk !! :) De kommer ekstra godt fram på disse bildene, fordi jeg har tatt av meg ca 11 kg. Når jeg veide 75 kg, så kunne man ikke se kinnbeina så veldig godt.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Vrææl, kan ikke fatte at jeg gjør dette! det svart hvite bildet er med øyesminke, det andre uten. Er veldig trøtt på bilde nr 2, tok det nettopp etter fjelltur idag.. tehe :eeeh:

Endret av Solmåne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...