AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #41 Del Skrevet 28. august 2011 Åi, Silvermist! Du var helt nydelig. Du ser veldig snill ut også :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. august 2011 #42 Del Skrevet 28. august 2011 Åi, Silvermist! Du var helt nydelig. Du ser veldig snill ut også :-) Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 28. august 2011 #43 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) nesten usminka iallefall Endret 29. september 2011 av nupp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 28. august 2011 #44 Del Skrevet 28. august 2011 Uten sminke: http://bildr.no/view/961739 Med sminke: http://ibelieveinhumans.com/wp-content/uploads/2009/10/IMG_1716.JPG 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 28. august 2011 #45 Del Skrevet 28. august 2011 Ok, siden dere andre er så tøffe skal jeg legge opp ett bilde. Men fjerner det nok etter hvert... :gjeiper: Så pen du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #46 Del Skrevet 28. august 2011 Ok, siden dere andre er så tøffe skal jeg legge opp ett bilde. Men fjerner det nok etter hvert... :gjeiper: Du ligner litt på Rachel fra Home & Away, men du er mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. august 2011 #47 Del Skrevet 28. august 2011 Tusen takk, så søte dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 28. august 2011 #48 Del Skrevet 28. august 2011 Uten sminke: http://bildr.no/view/961739 Med sminke: http://ibelieveinhumans.com/wp-content/uploads/2009/10/IMG_1716.JPG du ser penere ut uten sminke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. august 2011 #49 Del Skrevet 28. august 2011 du ser penere ut uten sminke Han ser mer naken ut, uten sminke (Nå er det vel kanskje på tide å legge seg snart, når jeg begynner å bli så fryktelig morsom...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 28. august 2011 #50 Del Skrevet 28. august 2011 du ser penere ut uten sminke Hmm jeg har hørt at jeg ligner på Cher da! så det så! Jeg som hadde tenkt å dele mine sminkehemmeligheter og alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 28. august 2011 #51 Del Skrevet 28. august 2011 Han ser mer naken ut, uten sminke (Nå er det vel kanskje på tide å legge seg snart, når jeg begynner å bli så fryktelig morsom...) Tar det som en stor fornærmelse at du kaller meg "han". Trodde man var koselig her på KG jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. august 2011 #52 Del Skrevet 28. august 2011 Tar det som en stor fornærmelse at du kaller meg "han". Trodde man var koselig her på KG jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. august 2011 #53 Del Skrevet 28. august 2011 Tar det som en stor fornærmelse at du kaller meg "han". Trodde man var koselig her på KG jeg! Hvor i all verden har du fått det inntrykket fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 28. august 2011 #54 Del Skrevet 28. august 2011 men hva var du sist du sjekket da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 28. august 2011 #55 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hvor i all verden har du fått det inntrykket fra? Fant det her: Min lenke Neida, men alle jentene som har lagt ut bilde av seg her inne er veldig søte. Kryss på halsen EDIT: skriveleif Endret 28. august 2011 av spee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 28. august 2011 #56 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) men hva var du sist du sjekket da? "pekepinnen" står sånn ca midt imellom rosa og blått! hehe EDIT: nok en skriveleif.. (nei jeg har ikke dysleksi) Endret 28. august 2011 av spee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. august 2011 #57 Del Skrevet 29. august 2011 Und.. jeg fant nøyaktig ett bilde av meg selv uten sminke. Har kanskje noe med at jeg har lyse øyenvipper og ser ut som en albino uten mascara, men here it goes. Blått lys, yeah. Pretty russian!!! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecwc Skrevet 29. august 2011 #58 Del Skrevet 29. august 2011 Vet du hva, jeg synes du er aller søtest uten sminke. Med sminke ser du ut som ei sånn berte det finnes så uendelig sykt mange av. Uten ser du spesiell ut, og veldig, veldig særegent søt. Ta det som en kompliment, for det er virkelig det det er ment som. Tusen takk for det Men er absolutt ikke som en av de bertene. hehe. Får prøve å gå mer uten sminke jeg da kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. august 2011 #59 Del Skrevet 30. august 2011 cecwc: Enig i at du så mye bedre ut uten sminke!! Er ikke alle som gjør det, så det betyr at du er P-E-N!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #60 Del Skrevet 30. august 2011 No offence til dere andre, men syns Silvermist var finest her Kanskje jeg tør legge ut også, men tviler. Vil ikke ha bilde knyttet mot brukeren min, men vil heller ikke som anonym bruker pga kan ikke gå inn og slette senere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå