Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Du må trykke på "full editor"-knappen under innleggsboksne, også er det et lite vindu under hvor det står "legg til vedlegg" der trykker du på browse

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. :)

Nei, det har jeg vel ikke!

Eller jo.. Har nok det :)

Hehe, fine pupper da. Uten å kuppe tråden helt. Er du fornøyd? Vurderer det selv etter stort vektap, fra 80 til 49 kilo på et år(stolt) :fnise:

Har jo ikke pupper igjen :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hehe, fine pupper da. Uten å kuppe tråden helt. Er du fornøyd? Vurderer det selv etter stort vektap, fra 80 til 49 kilo på et år(stolt) :fnise:

Har jo ikke pupper igjen :plystre:

Det går bra. Er jo min tråd :gjeiper:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Elsker de og vil aldri være foruten de! :) Det er ennå litt rart å ligge på siden eller på magen, men det går greit. Det er også vanskelig å finne bh'er som passer skikkelig. Men det er bieffekter jeg kan leve med :)

Du har all grunn til å være stolt. Vekttap er ikke lett i det hele tatt. Gratulerer så mye med ny og lettere kropp! :hoppendeglad:

Pupper er jo mye fett, så er ikke rart at de er borte. Mine var aldri der. Selv på det meste (87 kilo som høygravid), så manglet de. Ikke moro i det hele tatt.

Og husk at de store implantatene (300 og oppover) slettes ikke blir så store inni kroppen din. Er mange som blir skremt når de ser de, sa kirurgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du øst-europeisk, HunterLady? Ser litt sånn russisk ut. Ikke min smak, akkurat, men sikkert søt i noens øyne. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Er du øst-europeisk, HunterLady? Ser litt sånn russisk ut. Ikke min smak, akkurat, men sikkert søt i noens øyne. :)

Ehehe.. Nei, det er jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Er jo min tråd :gjeiper:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Elsker de og vil aldri være foruten de! :) Det er ennå litt rart å ligge på siden eller på magen, men det går greit. Det er også vanskelig å finne bh'er som passer skikkelig. Men det er bieffekter jeg kan leve med :)

Du har all grunn til å være stolt. Vekttap er ikke lett i det hele tatt. Gratulerer så mye med ny og lettere kropp! :hoppendeglad:

Pupper er jo mye fett, så er ikke rart at de er borte. Mine var aldri der. Selv på det meste (87 kilo som høygravid), så manglet de. Ikke moro i det hele tatt.

Og husk at de store implantatene (300 og oppover) slettes ikke blir så store inni kroppen din. Er mange som blir skremt når de ser de, sa kirurgen.

Tusen takk, er veldig fornøyd. Men litt trist at det lille av pupp jeg hadde nå er borte.. :rodmer:

Er jo endel penger som skal til for å kjøpe seg et nytt par. Men jeg vurderer det sterkt. Føler seg litt mer feminin med litt bryster.. Dine så ivertfall veldig flotte ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Tusen takk, er veldig fornøyd. Men litt trist at det lille av pupp jeg hadde nå er borte.. :rodmer:

Er jo endel penger som skal til for å kjøpe seg et nytt par. Men jeg vurderer det sterkt. Føler seg litt mer feminin med litt bryster.. Dine så ivertfall veldig flotte ut. :sjenert:

Ja, jeg forstår deg godt. Jeg trener også en del, så de små puppene jeg hadde ville vært helt ikke-eksisterende den dag idag (gått ned 10 kg).

Tusen takk for det! :D

Ja, det koster dessverre litt.. Men 30.000 er ikke såååå mye. Noen måneder med sparing, så er du der :)

Men husk at dette er noe du bør tenke nøye igjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en totalt ubrukelig kommentar. Hva var vitsen med det? Har dere kranglet om silikonpupper, kanskje? :filer:

Synes HL er veldig pen, jeg da.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en totalt ubrukelig kommentar. Hva var vitsen med det? Har dere kranglet om silikonpupper, kanskje? :filer:

Synes HL er veldig pen, jeg da.

Jeg tenkte det samme (om kommentaren (og forståvidt HL)), men like greit å bare overse det. Mange her inne elsker å kritisere HL. De hadde sikkert gjort det om hun var tro kopi av Jessica Biel (or whoever floats your boat).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Und.. jeg fant nøyaktig ett bilde av meg selv uten sminke. Har kanskje noe med at jeg har lyse øyenvipper og ser ut som en albino uten mascara, men here it goes. Blått lys, yeah.

Endret av Bloodless
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Und.. jeg fant nøyaktig ett bilde av meg selv uten sminke. Har kanskje noe med at jeg har lyse øyenvipper og ser ut som en albino uten mascara, men here it goes. Blått lys, yeah.

hehe, fryktelig naturlig munn ;)

Jeg synes du var søt, selv som smurf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, fryktelig naturlig munn ;)

Jeg synes du var søt, selv som smurf!

Ja det er jo sånn jeg alltid ser ut. Herregud, er jo Russisk!

Neida, men joda, liker å lage grimaser. Smurfen takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med og uten :)

Vet du hva, jeg synes du er aller søtest uten sminke. Med sminke ser du ut som ei sånn berte det finnes så uendelig sykt mange av. Uten ser du spesiell ut, og veldig, veldig særegent søt. Ta det som en kompliment, for det er virkelig det det er ment som. :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ok, siden dere andre er så tøffe skal jeg legge opp ett bilde. Men fjerner det nok etter hvert... :gjeiper:

*slettet*

Endret av Silvermist
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...