Rofl Skrevet 29. september 2011 #261 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm. Du heter HunterLady Tror du er det lammet som jakter på ulvene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. oktober 2011 #262 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da tar du feil. :-P Jeg er som et lam. hehe....tror ikke jeg på hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 3. oktober 2011 #263 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) .-. Endret 7. oktober 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 3. oktober 2011 #264 Del Skrevet 3. oktober 2011 hehe....tror ikke jeg på hvertfall Nei, man får tro det man vil. Men jeg er kjempesnill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. oktober 2011 #265 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nei, man får tro det man vil. Men jeg er kjempesnill Tviler ikke på at du er snill Men tror ikke du er noe lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 4. oktober 2011 #266 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tøft gjort å legge ut bilde av seg selv uten "ansiktet på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 9. oktober 2011 #267 Del Skrevet 9. oktober 2011 Etter ansiktstråden har jeg blitt skikkelig tøff! Så nå tenkte jeg å få litt liv i denne tråden igjen. Liker bedre å se uten-sminke-bilder Her er meg og mitt utretusjerte avkom. http://desmond.imageshack.us/Himg510/scaled.php?server=510&filename=usminket.jpg&res=medium 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 9. oktober 2011 #268 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er du usminket på det bildet Judge Judy? Å dæven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 9. oktober 2011 #269 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er du usminket på det bildet Judge Judy? Å dæven! Ja det er det Om du ser nøye etter så ser du jeg er våt i håret. Hadde nettopp badet i havet, og et sminkebilde ville i dette tilfellet sett katastrofalt ut :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. oktober 2011 #270 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja det er det Om du ser nøye etter så ser du jeg er våt i håret. Hadde nettopp badet i havet, og et sminkebilde ville i dette tilfellet sett katastrofalt ut :gjeiper: Veldig pen jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 9. oktober 2011 #271 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerliljen Skrevet 9. oktober 2011 #272 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så pene dere er alle sammen! Skulle ønske jeg så like bra ut uten sminke altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 12. oktober 2011 #273 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dytter litt på denne, jeg vil se flere usminkede bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 17. oktober 2011 #274 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 17. oktober 2011 #275 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ingen flere altså? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 17. oktober 2011 #276 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg syns jeg ser så ung ut uten sminke, har ingen bilder av nyere tid med sminke, så det kan jeg hive inn senere. (ikke det beste bildet uten heller da) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 18. oktober 2011 #277 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg syns jeg ser så ung ut uten sminke, har ingen bilder av nyere tid med sminke, så det kan jeg hive inn senere. (ikke det beste bildet uten heller da) Så søte dere er, du og vofsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 18. oktober 2011 #278 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så søte dere er, du og vofsen! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2011 #279 Del Skrevet 18. oktober 2011 du er helt nydelig jude judy! et skikkelig sjarmtroll! hvis jeg huker riktig ( og det tror jeg jeg gjør) , så synes jeg du er MYE finere uten sminke! og til Syløven- jeg tror du er kjempesøt, men jeg skulle gjerne sett et bilde hvor du ser litt mer på kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 19. oktober 2011 #280 Del Skrevet 19. oktober 2011 du er helt nydelig jude judy! et skikkelig sjarmtroll! hvis jeg huker riktig ( og det tror jeg jeg gjør) , så synes jeg du er MYE finere uten sminke! og til Syløven- jeg tror du er kjempesøt, men jeg skulle gjerne sett et bilde hvor du ser litt mer på kamera Syns det fleste her er det, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå