Gå til innhold

Den usminkede sannhet

Fremhevede innlegg

Gjest Bloodless
Skrevet

Takk for det:-)

Jeg har en forestilling om at det er mindre skjemmende med noen småsår, enn sånne sminkekaker jeg har sett på andre som har prøvd å dekke til sårene sine. Det er liksom én ting med småkviser som bare er klumper under huden og litt rødlige, men sår blir jo bare seende eklere ut om man tar noe på dem. Så ja, jeg tar ikke den sjansen:p og så greier jeg ikke å stole på at det holder utover natta, selv om det ser greit ut med det samme...

Er enig i den, selv om jeg alltid prøver å dekke til. Men skal sies at jeg aldri legger merke til småsår hos andre, ei heller på bildene dine, så fatter ikke at jeg gidder. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nå er jeg jammen teit:p

Dansing, etter nattmaten, ca 2 om natta.

Litt mer pånært hold, men ikke helt skarpt.

Jeg har jo noen småsår og sånt, men synes det ser verre ut hvis jeg prøver å dekke dem til og det blir mislykka :gjeiper:

hvorfor bruker du ikke bh?

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Hvorfor spør du?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje fordi hun ikke trenger noen?

• Liker 3
Skrevet

Er enig i den, selv om jeg alltid prøver å dekke til. Men skal sies at jeg aldri legger merke til småsår hos andre, ei heller på bildene dine, så fatter ikke at jeg gidder. :P

Nei nettopp, jeg legger stort sett ikke merke til det hos andre heller, bortsett fra på de som har forsøkt tildekking og faila på det, da:p

Vel, jeg synes for det første ikke at jeg har pupper som trenger det (bruker det selvsagt til vanlig ute blant folk, men dette er jo en sjelden anledning).

For det andre er det dritstygt under en sånn kjole. Det ville vært synlig bak, stroppene ville vært der (også gjennomsiktige. gjennomsiktig er ikke synonymt med usynlig). Skulle jeg valgt stroppeløs BH ville den jo uansett ikke gitt noe merkbart hold i forhold til det kjolen gjør uansett. Og de der som man bare klistrer på framme finnes ikke i min størrelse.

For det tredje sitter kjolen som støpt på meg (ideelt sett skulle der vært biiittelitt mer puppeplass). Det ville sett latterlig ut om jeg skulle trykket en BH innunder der i tillegg.

Og så må jeg da avslutte med: Hvorfor synes du jeg skulle hatt BH på meg?

• Liker 5
Skrevet

BH-kommentaren satte meg litt ut og jeg måtte dobbeltsjekke bildene. Det er altså merkverdig hvor mye rart mennesker legger merke til.

• Liker 5
Skrevet

BH-kommentaren satte meg litt ut og jeg måtte dobbeltsjekke bildene. Det er altså merkverdig hvor mye rart mennesker legger merke til.

Nå ble det plutselig en :filer: tråd.

Skrevet

Og ikke bare legger merke til, men hva man henger seg opp i :S

• Liker 1
Skrevet (endret)

*redigert*

Endret av Supertiger
Skrevet

Ok, jeg vet ikke hvor lenge jeg tør å la dette ligge her... Dette er noen år gammelt, men det var det jeg fant i farten.

Eeehm, jeg får bare opp en liste som kan ligne på de påloggede facebook-vennene dine (det er ikke mine, i alle fall) :gjeiper: :fnise:

Skrevet

Anbefaler deg å fjerne den linken, Supertiger, da man kan finne ut det virkelige navnet ditt gjennom den. Den viser heller ikke bildet fra facebook.

For å gjøre det, må du åpne bildet i en ny tab (høyreklikk på bildet du vil ha, "open in ny tab/åpne i ny fane". Gå så til den nye fanen hvor bildet er, høyreklikk på bildet "kopier bildenettadresse" - lim inn her. :)

Skrevet

Eeehm, jeg får bare opp en liste som kan ligne på de påloggede facebook-vennene dine (det er ikke mine, i alle fall) :gjeiper: :fnise:

Haha, whaat. Jeg trodde jeg hadde lagret det, men tydeligvis ikke. Denne gamle laptopen lever litt sitt eget liv, og synes tydeligvis at dette var en dårlig ide :skratte:

Skrevet (endret)

Sånn, nå tenker jeg at det gikk! Men det ligger her neppe lenge:)

Endret av Supertiger
Skrevet

Og nå vet jeg hva du heter i tillegg :lur:

jeg visste dette var en dårlig ide! :tristbla:

Skrevet

Og nå vet jeg hva du heter i tillegg :lur:

Jeg vet det også ;)

Mohahahahaha!

Men du var søt da :klemmer:

Skrevet

jeg visste dette var en dårlig ide! :tristbla:

Det går bra, har glemt det allerede. Når vi bare har en felles bekjent, og du bor så langt unna meg, så interesserer jeg meg mye heller om viktige ting. Som f.eks. is.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Det går bra, har glemt det allerede. Når vi bare har en felles bekjent, og du bor så langt unna meg, så interesserer jeg meg mye heller om viktige ting. Som f.eks. is.

Hva het hun?? Neida, jeg bare tuller. Jeg kan også tenke på is. Eller vin.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet det også ;)

Mohahahahaha!

Men du var søt da :klemmer:

Vær litt snill med meg nå da! Takk, fint å være søt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...