Gjest otrivin Skrevet 1. september 2011 #101 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. september 2011 #102 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??! Var på side 1, er visst fjernet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. september 2011 #103 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??! hun skrur av bildet om natta. hun sa hun ikke likte at det var her når hun sov :gjeiper: man har ikke bildekontroll om natta :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #104 Del Skrevet 1. september 2011 hun skrur av bildet om natta. hun sa hun ikke likte at det var her når hun sov :gjeiper: man har ikke bildekontroll om natta :gjeiper: Stemmer Pluss i at jeg nå har fått ny pc, så alle bildene mine er på den gamle pc'en. Hvordan får jeg overført bilder fra den gamle til den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #105 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor er det bilde av HL? Nå er det Jesustilstander her, hører om deg hver gang jeg ser her men du er aldri her!!! Hvor er bildet?!??! Jeg er i ansiktstråden da. Skal få lagt ut de usminka også, men som sagt før her så eier jeg ingen bilder på denne pc'en, og aner ikke hvordan jeg får overført bilder fra gammel til ny pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 1. september 2011 #106 Del Skrevet 1. september 2011 abonnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. september 2011 #107 Del Skrevet 1. september 2011 Stemmer Pluss i at jeg nå har fått ny pc, så alle bildene mine er på den gamle pc'en. Hvordan får jeg overført bilder fra den gamle til den nye? minnepenn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #108 Del Skrevet 1. september 2011 minnepenn :D Skal forsøke. Aner ikke hvordan jeg bruker de, men fant en! Så får vi sjekka IQ'en i samme slengen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #109 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Jeg fikk til :jepp: Endret 23. september 2011 av HunterLady 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 1. september 2011 #110 Del Skrevet 1. september 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #111 Del Skrevet 1. september 2011 Nice Takketakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 1. september 2011 #112 Del Skrevet 1. september 2011 Du var veldig fin med mørkt hår, HunterLady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #113 Del Skrevet 1. september 2011 Du var veldig fin med mørkt hår, HunterLady Takk. Farget det igår. Er ikke helt fornøyd, siden jeg blir så bleik med mørkt hår. Men får vel begynne å ta litt mer sol eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 1. september 2011 #114 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg får definitivt en Debbie Harry-vibe, HL. Se her og her, f.eks. (Se bort ifra sminken, så klart). Pen og et utseende man husker, hvis det gir mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #115 Del Skrevet 1. september 2011 HunterLady: Du har en utrolig flott benstruktur. Jeg har sååå lyst på sånne kinnben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #116 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg får definitivt en Debbie Harry-vibe, HL. Se her og her, f.eks. (Se bort ifra sminken, så klart). Pen og et utseende man husker, hvis det gir mening. Dere har nok rett. Jeg ser likheten. Er noe med benstrukturen, kinnbeina og øynene (tror jeg?). Og takk, jeg skjønte hva du mente. Jeg har nok ikke et veldig typisk utseendet, og jeg har en tendens til å bli husket (og nei, dette var ikke innbilskt ment for de som trodde det!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #117 Del Skrevet 1. september 2011 HunterLady: Du har en utrolig flott benstruktur. Jeg har sååå lyst på sånne kinnben! Tusen takk !! De kommer ekstra godt fram på disse bildene, fordi jeg har tatt av meg ca 11 kg. Når jeg veide 75 kg, så kunne man ikke se kinnbeina så veldig godt.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 1. september 2011 #118 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Vrææl, kan ikke fatte at jeg gjør dette! det svart hvite bildet er med øyesminke, det andre uten. Er veldig trøtt på bilde nr 2, tok det nettopp etter fjelltur idag.. tehe Endret 1. september 2011 av Solmåne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 1. september 2011 #119 Del Skrevet 1. september 2011 Synes begge bildene vare flotte jeg Solmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #120 Del Skrevet 1. september 2011 Solmåne: Du er magisk vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå