AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg har det siste året kjøpt mye te i løsvekt. Noen som har noen smarte tips til oppbevaring av disse? Eventuelt hvor man kjøper små nok bokser? Nå er all teen i små poser, alt etter hvor de er kjøpt. Dette er utrolig rotete, og dessuten føler jeg at dette ikke er den optimale oppbevaringen ift. aroma.
Vrimle Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 De sier at det er 5 ting te ikke tåler: fukt, lys, sterk lukt, luft og varme. Så luft-tette som mulig bokser inne i et skap er et godt tips =) Spesielle te-bokser har de ofte på te/kaffe-butikker. Jeg bruker tomme syltetøyglass, plastbokser med lokk og andre ting jeg har for hånden ^^
pandabear Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Jeg har en sånn te boks med flere rom i som jeg putter posen med løsteen ned i. Boksen har jeg på kjøkkenbenken.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jeg bruker ulike metallbokser med lokk. Noen har vært til te opprinnelig. Oppbevarer dem i et kjøkkenskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå