Gjest badeand1 Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 bjørn ove bjørn inge bjørn erik eller eirik. bjørn terje og andre.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Petter Bjørn Øyvind Bjørn Arild Bjørn Ivar Bjørn Johan
karolinn Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Syns Bjørn er et navn som passer best alene, men om jeg skulle tatt noe ville det blitt Bjørn Andrè.
hederlig Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Petter Bjørn Øyvind Bjørn Arild Bjørn Ivar Bjørn Johan åneiognei! Ellers enig med at Bjørn André må være den eneste kombinasjonen jeg også kunne ha tenkt meg. 1
Vrimle Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Jeg synes Bjørn Johan er veldig fint, og Bjørn Ole (dette ser kanskje ikke så fint ut , men dette var et ganske vanlig navn der jeg vokste opp, så jeg synes det er kjempefint i dag ^^) Bjørn Andreas har jeg møtt en som het også, og det syntes jeg var fint da.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Jeg syntes virkelig navna skal passe sammen og ikke høres ut som de ikke har klart å bestemme seg for to navn,så de valgte begge.. Bjørn Johan passe virkelig IKKE sammen.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 åneiognei! Ellers enig med at Bjørn André må være den eneste kombinasjonen jeg også kunne ha tenkt meg. Jeg foreslo Bjørn Petter fordi jeg kjenner en som heter det. Bjørn Johan Muri er da kjent nok. Synes de to navnene passet sammen jeg, da.
Gjest grønnfi Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Hvorfor skal Bjørn være først? Geir Bjørn er vel en fin kombinasjon? Thor/Tor Bjørn Vaske Bjørn Eller så klinger det vel best med Bjørn først ser jeg nå. Bjørn Simon Bjørn Tore Bjørn Ulf Eller rett og slett bare Bjørn
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Erlend?? Men velger du et navn som ikke klinger bra sammen kommer nok ungen til å presentere seg som bjørn resten av livet... Slik som veldig mange som har to navn velger å gjøre.. 1
Maiki Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Jonas? Bjørn Emíl? Bjørn Simon? (som nevnt over) Synes det klinger best med et litt 'mykt' navn i kombinasjon med Bjørn.
Gumman87 Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Even Bjørn Ivan Bjørn Marius Bjørn Kristian Bjørn Henrik
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 Ulv? Neia. Jeg føler Bjørn er et navn som er best alene. Det har rett og slett ikke plass til noen anddre navn. 1
Jannu Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 Kan føye til Bjørn Are, syns det er ok. Bjørn Erik, litt kjedelig, men ok sammen. Så har man jo alle morsomme da, Jørn Bjørn, Ørn Bjørn Ikke det at jeg tror noen vil bruke de. Er litt sånn i Kai-Jack duren 2
Gjest Leeloo Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 Bjørn Inge kjenner jeg en som heter, synes det klinger bra.
Mynona Skrevet 28. august 2011 #20 Skrevet 28. august 2011 Har var det mye som ikke passet sammen med Bjørn altså.. Bjørn Simon?? Geir Bjørn?? Bjørn Theodor?? Bjørn Jonas, Bjørn Sturla.. Nei dette hørtes utrolig teit ut i min mening. Hørtes ut som foreldrene ikke klarte å bestemme seg. Bjørn er finest alene, eller synes jeg Bjørn Erik er det eneste som egentlig går an.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå