AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Har tenkt til å kjøpe meg ny lipgloss, men vet ikke hvilken jeg skal velge... Liker å sminke meg litt mørk rundt øynene, så synes det er finest med en lipgloss som ser ganske naturlig ut. Vil ikke ha blank, men med litt farge. Noen som har forslag til en fin en?
Almarea Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Jeg er veldig glad i naturlige lipglosser og har prøvd mange! Har nettopp skaffet meg Delicious Light Glistening Lip Gloss fra Calvin Klein i fargen incognito, den er i en naturlig nudeaktig nyanse og gir fin glans. Jeg er kjempefornøyd da den overgår mange dyrere varianter! 82 kroner på strawberrynet.com.
Kløftfrid Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 ELF har mange bra, dei er så billege at du kan kjøpe alle og prøve dei ut
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jeg er veldig glad i naturlige lipglosser og har prøvd mange! Har nettopp skaffet meg Delicious Light Glistening Lip Gloss fra Calvin Klein i fargen incognito, den er i en naturlig nudeaktig nyanse og gir fin glans. Jeg er kjempefornøyd da den overgår mange dyrere varianter! 82 kroner på strawberrynet.com. Takk Det skal jeg teste ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå