Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tenker jeg de i samme posen, først og fremst de originale. Ikke de melkesjokade non-stop'ene. Men altså, er det bare meg, eller smaker de forskjellige fargene forskjellig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør de :)

Jeg har vært på omvisning på Freia, og vet hvilke smaker de ulike fargene er ment å ha. Vil du gjette, eller skal jeg fortelle? ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker de gule og de rød best :nigo:

• Liker 1
Skrevet

mmm... de er så gode,fikk lyst på jeg nå!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Ja, det gjør de :)

Jeg har vært på omvisning på Freia, og vet hvilke smaker de ulike fargene er ment å ha. Vil du gjette, eller skal jeg fortelle? ;)

nå ble jeg grusomt nyskjerrig :ler: !!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

nå ble jeg grusomt nyskjerrig :ler: !!

:fnise:

Vi får vente å se hva ts sier, men hvis du ikke kan vente, kan jeg sende deg en pm? ;)

Gjest NozMonster
Skrevet

Vi får vente å se hva ts sier, men hvis du ikke kan vente, kan jeg sende deg en pm? ;)

jeg fant det ut, redigerte innlegget over her, og skrev inn svaret, men siden du ville vente med å se hva ts sier, så redigerte jeg det igjen, og tok bort svaret! hihii... det var jo ikke så veldig vanskelig å finne ut akkuratt da :fnise:

Skrevet

jeg fant det ut, redigerte innlegget over her, og skrev inn svaret, men siden du ville vente med å se hva ts sier, så redigerte jeg det igjen, og tok bort svaret! hihii... det var jo ikke så veldig vanskelig å finne ut akkuratt da :fnise:

Haha, veldig bra ;) Nei, jeg tror nok ikke det er så vanskelig å finne ut (jeg har ikke googlet det selv), men jeg kan ikke fatte og begripe at den grønne smaker det de påstår at den smaker (og ei heller hvorfor den er grønn ..)

Skrevet

forteeeell!! I wanna know! :D Har seriøse non-stop carvings her.. haha

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rød: Jordbær

Gul: Sitron

Brun og svart: Vanilje (og følgelig mest som sjokolade)

Oransje: Appelsin

Grønn: Ananas (?! Jeg skjønner det ikke. Jeg synes den smaker eple, men Freia-damen påstod at det var ananas).

Stemmer det med det du fant ut, NozMonster?

Edit: Surret til noe, så plutselig hadde jeg med masse rart ... Ups.

Endret av Frøken Smilla
Skrevet

hæ, ananas? Det hadde jeg ikke trodd! men stilig :D

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Rød: Jordbær

Gul: Sitron

Brun og svart: Vanilje (og følgelig mest som sjokolade)

Oransje: Appelsin

Grønn: Ananas (?! Jeg skjønner det ikke. Jeg synes den smaker eple, men Freia-damen påstod at det var ananas).

Stemmer det med det du fant ut, NozMonster?

Edit: Surret til noe, så plutselig hadde jeg med masse rart ... Ups.

jeg fant ut at grønn var eple oooog ananas!

og ett sted stod det at brun og svart var vanilje, ett annet sted stod det at brun smakte peppermynte!

oooooog, sist men ikke minst; på begge stedene stod det at rød smakte bringbær!

Skrevet

jeg fant ut at grønn var eple oooog ananas!

og ett sted stod det at brun og svart var vanilje, ett annet sted stod det at brun smakte peppermynte!

oooooog, sist men ikke minst; på begge stedene stod det at rød smakte bringbær!

Huh, nå ble jeg usikker på den røde, gitt, mener hun sa jordbær, men mannen mener at jeg sa "jordbær OG bringebær" etter at jeg kom hjem fra Freia-turen. Kanskje bringebær er riktig?

Når det gjelder den grønne, er det visst en "vanlig misforståelse" at den smaker eple, men det skal visstnok være ananas. Jeg kjenner det ikke, selv ikke "når jeg vet det", men det er vel sikkert sant. Brun og sort smaker det samme, og de er ment å "bare være sjokolade, på en måte", derfor vaniljeessensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...