Gå til innhold

Brudekjole fra hvilket merke/designer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke/hvilken designer hadde dere brudekjole fra? Kunne tenkt meg å titte litt på nettet, men vet bare om Maggie Sottero og Vera Wang.

Hvilke designere synes dere er flinkest?

Og hva er vanlig pris for en Maggie Sottero-kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg kjøpte akkurat min brudekjole i går, veldig fornøyd! Det ble av merket Lucca som er dansk. Ikke veldig mange som har akkurat dette merket, så det er litt gøy da. Den kjolen jeg endte opp med kostet litt over 13.0000,-.

Lykke til med shoppingen! :)

http://www.luccabride.com/shop/brudekjoler-17s.html

Skrevet

Jeg har kjole fra Atelier Diagonal :)

Skrevet

Jeg hadde kjole fra Marylise.

Et tips er å se på nettsider til brudesalonger for å finne ut hvilke merker de har.

Skrevet

Jeg hadde kjole fra La Sposa. Mange flotte og fine. Tror det er Spansk merke :)

Skrevet

Jeg planla Maggie Sottero, men ser ut til å ende opp med en San Patrick, etter god veiledning fra Kristins Brudesalong :-)

Skrevet

Jeg hadde fra Lilly, som er et fransk merke :)

Skrevet

Enzoani og Blue by Enzoani:) min var fra sistnevnte..

Skrevet

Har kjøpt fra LILY - nydelige kjoler, mange forskjellige varianter til fine priser :)

Lily.dk :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hva en Maggie kjole pleier å ligge på?

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt kjole enda, og kommer heller ikke til å gjøre det før ut på nyåret. Men mest sannsynlig blir det Cecilie Melli.

Jeg liker rett og slett ikke den typiske brudekjolen med stort skjørt, snøring i ryggen osv. Kikket litt på Jenny Packham, men til og med de ble for "glam" for meg. Liker ikke strass! :snurt:

Cecilie Melli lager romantiske, lette og særegne kjoler som passer helt perfekt for det sommerbryllupet vi ønsker oss :) Også er det ekstra kult å gå med norsk design :jepp:

Skrevet

Dumpet over noen motebilder fra Papilio for en stund siden, og ble veldig fascinert. Får ikke tak i dem i Norge da, men inspirasjon er jo nyttig uansett:)

Jeg tror jeg kommer til å bruke en kjole fra slutten av 60-tallet som min mormor sydde til sin søster. :)

Skrevet

Min kjole var en Phuong av Maggie Sottero, eller jeg fikk noen til å sy en slik kjole for meg, men da til en tusenlapp i stedet for 14000 kr (eller hva de nå skulle ha for kjolen her i Norge).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg valgte kjole fra Benjamin Roberts, og betalte 14200.- for kjolen.

Skrevet

Jeg skal ha denne fra Maggie Sottero, men i ivory, ikke champagne :) Den kostet 17000kr...

Skrevet

Noen som vet hva en Maggie kjole pleier å ligge på?

Det varierer veldig, men fra 10 000 til 20 000 kanskje? Ikke under 10 hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...