AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Når jeg startet siste året på vgs (ca. to uker siden) har alle mast om russetiden. Dette stresser meg, men jeg gleder meg også veldig. Her om dagen snakket meg og kjæresten om det, og om jeg hadde lyst til å ha sex med noen andre enn han i russetiden, så var det helt ok. Han sa jo dette fordi det virket på meg som jeg hadde lyst. (Men jeg hadde ikke det) Jeg ble jo .. lei meg, faktisk. Og skjønte ikke hvorfor han ga meg lov til å gjøre noe sånt. Jeg sa at han ikke hadde fått lov av meg å gjøre det. Da sa han at han ikke trengte det, fordi han heller ville ha meg. Han sa at han ikke ville være den som hindret meg i å ha det "gøy" med andre. Så lenge jeg var åpen om det, og han stolte på at det kun var sex, sa han at vi kom til å være sammen både før og etter russetiden. Så nå lurer jeg veldig på deres synspunkt om dette! - Hvordan hadde dere reagert i min situasjon ?
Gjest luri Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 (endret) Det kan jo være kjæresten din tenner på det?? He, he, ikke vet jeg. Eller kanskje han stoler 110 prosent på deg? Eller så kanskje han ikke bryr seg så mye? Nå skal jeg ikke rope ut KOMMUNIKASJON, men kanskje du bør snakke med han om det. Hadde nok reagert med: - Sjokk på at han kunne foreslå noe slikt. - Blitt lei meg. Også spurt han hvorfor han syntes det var greit. Så forstår godt din reaksjon, selv om det er en del år siden jeg var russ. Endret 28. august 2011 av luri
Gjest gjest Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Fatter du blir lei deg, det kan jo nesten føles ut som han ikke bryr seg. Samboeren min er heller ikke en fyr som bryr seg veldig, jeg kan seff ikke ha sex med andre menn, men han oppmuntrer meg til og se på andre gutter selv om jeg har sakt tusen ganger jeg ikke vil, og det sårer meg litt at han oppfører seg slik. Litt annerledes enn din situasjon seff! men si til typen din at det faktiskt sårte deg. Jeg kan forstå hva du føler, jeg hadde IKKE blitt glad om samboeren min ga meg tillatelse uansett hva det gjaldt! jeg ville ikke følt at han brydde seg veldig om meg da, følelsene blir litt fraværende..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Useriøst Eller så er han så desperat tøffel at han vil gi deg lov til det fremfor å gjør det slutt ved evnt utroskap. Ingen med selvrespekten i orden godtar sånne ting (med mindre de tenner på det o.l) 4
Rainbow Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Jeg syns det var en rar ting å gi tillatelse til. Nå er jo russetida forbundet med mye fest og moro, men man må jo ikke fly rundt og ha sex med alle mulige folk fordet! Selv om du sikkert skal feste og drikke en del, er det rart han nærmest gir deg tillatelse for å sikre at du kommer til å være sammen med ham uansett hva som skjer. Du får si at det viktigste for deg er å være sammen med ham, og at du derfor ikke vil ha noen annen, hverken i russetida eller senere.
Cathrine88 Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Tja, det er jo faktisk mange som tenner på at kjæresten har sex med andre, bare det ikke er følelser med i bildet. Han er vel kanskje en av dem. Det trenger ikke bety at han ikke bryr seg om deg. Eller han tror du kommer til å gjøre det uansett og har ikke lyst til å miste deg. Eller han har lyst til å ligge rundt selv og håpte på tillatelse. Er han like ung som deg? Jeg har selv en kjæreste som elsker at jeg flørter med andre, men sex hadde vært uaktuelt. Hvis han hadde foreslått det, hadde jeg nok bare sagt nei og vært ferdig med saken.
Mrs. Morgan Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Jeg var selv russ i fjor, og hadde kjæreste da også. Kjæresten min lot meg feste så mye jeg ville osv. Han hindret meg aldri i å ha det gøy. Og med gøy mener jeg/vi: Drikke, være med venner, ha det gøy, danse, feste osv. Men ikke sex, klining og de tingene. Kanskje kjæresten din tror du har behov for å gjøre de tingene i russetida? Fortell han at du blir lei deg når han gir deg lov til sånt, og at du faktisk ikke har behov for å ha sex med andre. Det eneste du vil, er å ha det gøy og det er nok for deg! Men det kan hende han gir deg lov til det med god mening? Altså, han er litt redd for å miste deg. Litt redd for at du skal slå opp med han i russetida, og derfor gir han deg lov til å gjøre akkurat hva du vil så lenge det ikke blir slutt mellom dere to. På den måten er han sikker på at han ikke mister deg. Men uansett, det hjelper å snakke med hverandre! Jeg syns ihvertfall det ikke var noe problem å IKKE være utro. Det var aldri noe problem å ha kjæreste i russetida. Jeg syns bare det var deilig jeg. Å ha i baktanke hele tiden at kjæresten min venter på meg hjemme... at jeg har en fantastisk kjæreste å komme hjem til etter en knall fyllefest. På tryvann danset jeg 5 timer i strekk hele natta og hadde min beste natt noengang. Danset som bare det med alt og alle.. ja, alt! og alle. hehe. Men det var bare dans. Jeg danset sikkert med 100 gutter, men det var aldri klåing eller kyssing eller for all del: SEX. Hvis det var noen som prøvde seg på meg sa jeg bare at jeg hadde type. De ga seg med en gang. Det var bare hyggelige folk den natten. Faen jeg savner russetida nå merker jeg ja... haha!
Gjest Survival Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Jeg hadde blitt veldig nysgjerrig på hans motiver dersom han hadde sagt noe slikt. Det er ikke veldig normalt at typen lar jenta pule rundt i russetiden bare fordi hun er russ. Man må jo faktisk ikke ha sex med andre i russetiden heller. Det skulle bare mangle at du fikk lov av typen å feire russetiden med vennene dine og med alkohol, men sex med andre gutter..? Hmm, merkelig.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Når jeg startet siste året på vgs (ca. to uker siden) har alle mast om russetiden. Dette stresser meg, men jeg gleder meg også veldig. Her om dagen snakket meg og kjæresten om det, og om jeg hadde lyst til å ha sex med noen andre enn han i russetiden, så var det helt ok. Han sa jo dette fordi det virket på meg som jeg hadde lyst. (Men jeg hadde ikke det) Jeg ble jo .. lei meg, faktisk. Og skjønte ikke hvorfor han ga meg lov til å gjøre noe sånt. Jeg sa at han ikke hadde fått lov av meg å gjøre det. Da sa han at han ikke trengte det, fordi han heller ville ha meg. Han sa at han ikke ville være den som hindret meg i å ha det "gøy" med andre. Så lenge jeg var åpen om det, og han stolte på at det kun var sex, sa han at vi kom til å være sammen både før og etter russetiden. Så nå lurer jeg veldig på deres synspunkt om dette! - Hvordan hadde dere reagert i min situasjon ? Har han noe valg når du sier slik? Du kan jo bare si hade vet du og gå fra han, sammarbeider han ikke "mister han deg". Når du er så dum som sier som du har gjort her fortjener du ikke bedre. Synes synd på kjæresten din som er glad i deg og som tror han må akseptere at du knuller andre for å ikke "miste deg".
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Har han noe valg når du sier slik? Du kan jo bare si hade vet du og gå fra han, sammarbeider han ikke "mister han deg". Når du er så dum som sier som du har gjort her fortjener du ikke bedre. Synes synd på kjæresten din som er glad i deg og som tror han må akseptere at du knuller andre for å ikke "miste deg". Har aldri sagt at han kommer til å miste meg ?
Ethereal Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Min tanke er at han sa det for å være grei og forståelsesfull kjæreste føler at han må gi deg litt fri tøyler siden russetiden bare er en gang i livet. Mest sannsynlig vil det ikke være like greit for han dersom du er utro. Mitt råd er å si til han at du ikke ønsker å være utro, og si at du er litt skuffet over at han sier noe slikt.
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Jeg hadde blitt veldig nysgjerrig på hans motiver dersom han hadde sagt noe slikt. Det er ikke veldig normalt at typen lar jenta pule rundt i russetiden bare fordi hun er russ. Man må jo faktisk ikke ha sex med andre i russetiden heller. Det skulle bare mangle at du fikk lov av typen å feire russetiden med vennene dine og med alkohol, men sex med andre gutter..? Hmm, merkelig. Signerer. Hadde blitt meget nysgerrig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Min tanke er at han sa det for å være grei og forståelsesfull kjæreste føler at han må gi deg litt fri tøyler siden russetiden bare er en gang i livet. Mest sannsynlig vil det ikke være like greit for han dersom du er utro. Mitt råd er å si til han at du ikke ønsker å være utro, og si at du er litt skuffet over at han sier noe slikt. TS: Er enig med deg. Det var hvertfall det han sa. Ikke fordi han ikke bryr seg, eller han vil gjøre det samme selv. Jeg også tror at hvis han ser meg på en fest hengende over en annen gutt, tar han det kanskje ikke like greit da! Menmen, vi får se :-)
-Jiinxs- Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 (endret) Her om dagen snakket meg og kjæresten om det, og om jeg hadde lyst til å ha sex med noen andre enn han i russetiden, så var det helt ok. Han sa jo dette fordi det virket på meg som jeg hadde lyst. (Men jeg hadde ikke det) Jeg ble jo .. lei meg, faktisk. Og skjønte ikke hvorfor han ga meg lov til å gjøre noe sånt. Herregud. Jeg er 110% at du hadde blitt lei deg uansett hva han hadde svart. Skjerp deg og ta til takke for at han sa ja siden du selv vil ha sex med andre. Jeazzzuusss. Im a giant duchbag. Som må lære meg å lese. Endret 28. august 2011 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 Herregud. Jeg er 110% at du hadde blitt lei deg uansett hva han hadde svart. Skjerp deg og ta til takke for at han sa ja siden du selv vil ha sex med andre. Jeazzzuusss. Hvordan kan du være 110% sikker på det ? Jeg sa jo selv at jeg ikke ville ha sex med noen andre, det var det han trodde, men det var ikke sant. Skjerp deg og les ordentlig før du kommenterer noe.
-Jiinxs- Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 Hvordan kan du være 110% sikker på det ? Jeg sa jo selv at jeg ikke ville ha sex med noen andre, det var det han trodde, men det var ikke sant. Skjerp deg og les ordentlig før du kommenterer noe. Greit, beklager. Noen ganger leser jeg det jeg vil lese. Kan forstå du reagerte når du fikk det svaret ifra kjæresten du fikk.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #17 Skrevet 28. august 2011 Leste faktisk det samme som leon, så.. kan det hende kjæresten din har missforstått deg og trodd at du gjerne ville ha sex med andre i russetiden?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #18 Skrevet 28. august 2011 Leste faktisk det samme som leon, så.. kan det hende kjæresten din har missforstått deg og trodd at du gjerne ville ha sex med andre i russetiden? Ja, det er det jeg har skrevet. Det var derfor han sa at jeg fikk lov, ellers så håper jeg han ikke hadde kommet opp med noe sånt. Men jeg ga jo klar beskjed om at jeg ikke hadde lyst til det :-)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 Greit, beklager. Noen ganger leser jeg det jeg vil lese. Kan forstå du reagerte når du fikk det svaret ifra kjæresten du fikk. Det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå