Gå til innhold

Menn er horekunder? Kvinner er horer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg registrerte såvidt at Kvinnegruppa Ottar har laget plakater der kjente menn er avbildet sammen med overskriften HOREKUNDE?

Under står det "sannsynligvis ikke, men...(blablabla)"

De fikk i hvert fall litt blest om plakatene, men lite blest om selve saken - som vel må være å kriminalisere horekundene.

Uansett klarte jeg ikke la være å reflektere litt over mangelen på reaksjon... Hva tror dere hadde skjedd hvis jeg og vennene mine i Mannsgruppen Bodil hadde laget plakater der Valgerd, Gro HB, Kristian Halvorsen og Inge Marte Thorkildsen var avbildet sammen med overskriften HORE?

Under skulle det selvsagt stå "sannsynligvis ikke, men...(blablabla)

Jeg tror faktisk reaksjonene hadde vært en smule mer omfattende...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes uansett dette er feil måte å argumentere på jeg.

Men er vel enig med deg at en plakat med Valgerd med Hore osv..nok ville fått mer reaksjoner at dette var for personrelatert osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en feilslått aksjon. Reaksjoner kommer ja, men ikke de Ottar forventer seg. Synes det er USMAKELIG å bruke persondebatt i denne saken, når det egentlig dreier seg om politikk. :( Men vi får jo forhåpentligvis en debatt uten av dette :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en viss distinksjon mellom horer og horekunder, med tanke på hvem som har makta, hvem som har det største valget og hvem som ymyker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er vel en viss distinksjon mellom horer og horekunder' date=' med tanke på hvem som har makta, hvem som har det største valget og hvem som ymyker seg...[/quote']

Jada, og alle forskjellene kan diskuteres, faktisk også hvem som betaler og hvem som tjener... Men som sagt; Valgerd er sannsynligvis ikke hore. Vi vil jo ikke at denne tråden skal bli stengt pga. spekulasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og tror det hadde blitt rabalder, dersom kampanjen fra Ottar var vinkla annerledes. Må si jeg kun har sett overskrifter, og ikke lest helt intensjonen med kampanjen. Men kjenner jeg Ottar rett, så er det svart og hvitt uten nyanser på kampanjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' jeg og tror det hadde blitt rabalder, dersom kampanjen fra Ottar var vinkla annerledes. Må si jeg kun har sett overskrifter, og ikke lest helt intensjonen med kampanjen. Men kjenner jeg Ottar rett, så er det svart og hvitt uten nyanser på kampanjen.[/quote']

Vel, de fokuserte på at hvem som helst er horekunder, ikke bare skumle typer. Det er jo litt nyansert, da. Synes jeg ihvertfall. Sant er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ottar stort sett er en flokk elefanter i et glassmagasin jeg. De klarte ikke å få god vinkling denne gangen heller, Ottars fremgangsmåter fikk mer oppmerksomhet enn fokuset deres. Jeg hørte de debatterte på radioen med en politiker (en fra SV?) om hvorfor horekunder bør kriminaliseres, og han politikeren sa de hadde diskutert det og erfaringene fra andre land (han ramset opp flere gode poenger) gjorde at de synes horene fikk det verre av det.. Jeg skjønner da ikke egentlig hva Ottar babler om. De hadde ikke noe godt motsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottar er en rasistisk og mannsfiendtlig organisasjon. Den får statstøtte for å bedrive mannterror. F eks har ikke menn adgang til organisasjonen.

At menn skal i fengsel fordi kvinner er horer er for meg så latterlig argument at jeg må le, selv om det er hovedbudskapet deres.

Men en organisasjon kun for kvinner blir kanskje sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...