Gå til innhold

Kunne du pult han?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nope! For femi!

Skrevet

HEEEELL to the goddamn NOOOOOO. Har sett en del på JS ( :fnise: ) og han er jo bare så ufattelig klein!

Skrevet

HEEEELL to the goddamn NOOOOOO. Har sett en del på JS ( :fnise: ) og han er jo bare så ufattelig klein!

Hva er så kleint med han? Digger'n jeg...

Skrevet

Han ser ikke skandinavisk ut og er altfor femi og cheesy ut, derfor takker jeg nei.

Skrevet

Han ser ikke skandinavisk ut og er altfor femi og cheesy ut, derfor takker jeg nei.

HA HA. Dere er bare sjalu. HATERS!

Skrevet

Hva er så kleint med han? Digger'n jeg...

Vel, det at han går rundt og sier at han er "sjefen i huset" bare fordi han er nesten 10 år eldre enn de andre, når det er helt tydelig at han er en umoden dott som tror han er hundre ganger deiligere enn han er. Har du sett hvordan han reagerer når de er ute på byen og han ikke får seg noe? Han blir furt og gretten og krever at de andre skal følge han hjem, for nå er han lei og ferdig med byen. Det ender jo stort sett alltid med at han må gå hjem aleine, enten det er uten dame eller uten kompiser.

Når de så er kommet hjem, starter han en idiotisk krangel/diskusjon hvor han spyr ut utsagn om at han er best, han er eldst, han er deiligst og de andre er bare misunnelige på han.

Derfor synes jeg han er klein.

Skrevet

Nei. Hva er greia med alle disse "kunne du pult (sett inn bildet her)-trådene? For noen av oss trengs det mer enn et bilde, noen av oss vil til og med kjenne personen. Godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...