AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg trenger å laste ned et gratis filmredigeringsprogram evt. et program som har gratis prøveperiode som jeg kan bruke til å lage et enkelt lite filmklipp.. hjelp?
Monca Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Windows movie maker. Funker helt greit til enkle ting :-) Den kan det jo også være du alt har inne på pc'n din? På tibehør menyen..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Hvilket operativsystem har du? Hvis det ikke er store greiene du har tenkt å redigere, kan du f.eks. bruke Windows Movie Maker. Har du OS X er det vel et eller annen videoregieringsprogram som følger med der også.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 hvor får jeg tak i windows movie maker??
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 hvor får jeg tak i windows movie maker?? Som det står i svaret du allerede har fått, så følger det ofte med om du har Windows...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå