Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket meg at ytterst få norske skjønnhetsbloggere har en såkalt blogroll, hvor de lister blogger de leser. Heidi Øksendal var vel en av få som var flink med å inkludere andre. Og veldig mange utenlandske bloggere er flinke til det.

Men nå lurer jeg egentlig på hvorfor ikke flere norske gjør det? Er de arrogante, vil ikke dele spotlyset, de store har rett og slett ikke tid til å lese andre blogger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel veldig individuelt hvordan du liker å ha bloggen din.

• Liker 2
Skrevet

Tja.

Slike blogger i bunn og grunn ganske like hverandre, så de ønsker kanskje ikke å gjøre det altfor åpenbart at de ikke har noe annet å tilby enn de konnkurrentene de kopierer?

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg må si at jeg er for dårlig på dette- mye fordi layouten jeg bruker er uten sidemenyer, og jeg derfor har veldig lite plass til rådighet til f.eks. en lang blogroll. Men jeg linker til andres innlegg i postene mine- om en annen blogger har postet noe interessant jeg vil dele.

Skrevet

Kanskje de ikke har tenkt over det? Hva med å komme med forslag om det på bloggen deres da?

Skrevet

Man kan vel være flinke å inkludere leserne sine selv om de ikke reklamerer for andre blogger? De jeg leser er flink å svare på spørsmål og jeg ser også at de kommenterer hos andre skjønnhetsbloggere. Så man er vel ikke arrogant fordi man ikke har blogroll?

Skrevet

Jeg har 2 bloggroller på min side, en for norske og en for utenlandske, trodde virkelig det var sånt man gjorde som blogger.

Jeg begynte å lese utenlandske blogger først og derfor har jeg egentlig tatt det som en selvfølge å lenke til blogger man liker/utveksle linker. Om man ikke gjør det så bør man iallefall ikke bli overrasket om man ikke blir lenket til av andre.

Skrevet

Enig der. Leser bare de som ikke kun tenker på tjene og skvise ut mest mulig penger. feks bruker clicktracker foran linkene sine, så de tjener penger på hver gang noen klikker på alt de linker til!! (feks HildeChristina er storbruker av dette ) Troverdigheten blir spylt rett ned i do da.

Gjest Sweetcheeks
Skrevet

Det er alltid noen som skal klage :rope:

Hva med å være takknemlige for at det er skjønnhetsblggere der ute som deler tips? Jeg skulle ønske det fantes det da jeg var tenåring ! Hva så om de ikke har reklame for andre sine blogger og nettsider? Hvorfor skal det være et must? Det viktigste er vel at de er hyggelige med leserne sine og svarer på spørsmål? Jeg regner med at hvis dere spør bloggerne om hvilke blogger de synes er bra, så forteller de det.Slutt å klag ! :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klager ikke jeg altså, men jeg ble litt overrasket over spørsmålet/problemstillingen siden jeg er mest vant med at blogger har blogroll.

Skrevet

Vel, jeg må si at jeg er for dårlig på dette- mye fordi layouten jeg bruker er uten sidemenyer, og jeg derfor har veldig lite plass til rådighet til f.eks. en lang blogroll. Men jeg linker til andres innlegg i postene mine- om en annen blogger har postet noe interessant jeg vil dele.

Du kan jo lage egen side til linker, mange som har det.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke sett nen nrske blgoger med blogroll jeg. Verken skjønnhetsboggere eller andre blogger. Kan ikke si jeg bryr meg heller :filer:

Skrevet

Jeg mener jeg har sett det på flere norske, men ser nå at det er mange som ikke har det. Kan ikke si at det plager meg. Der er jo linker via kommentarene. Jeg har mine linker (også til norske bloggere) på en egen side, men burde kanskje hatt på siden også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...