Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt nyskjerrig på underlivspiercing.

Hvorfor tar folk det? Er det sant at man bedre orgasmer av det? Er det ikke veldig irriterende å gå rundt med? Går det virkelig an å ha sex uten at den er i veien og gnisser og gjør vondt? Eller at den henger seg fast i trusa når man er ute og løper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to underlivspiercinger, en vertikal hood og en horisontal hood. Jeg tok det som en reaksjon på noe, jeg ønsker ikke å utdype "noe".

Jeg har fått bedre orgasmer etter jeg fikk satt de inn, men det er nok forskjellig fra individ til individ.

Til vanlig kjenner jeg ikke at jeg har dem i det hele tatt. Det er jo ikke sånn at de henger og slenger, de ligger rolig og kroppsnært.

Ikke irriternde under sex, om det gnisser kommer jo ann på stillingen, og de det gnisser så er det faktisk behagelig. For meg iallefall.

Det med trusa, tja, jeg kjenner ikke piercingene, men de har faktisk ødelagt to blonde truser. Plutselig er det et lite hull forran hvor kula på den vertikale står utenfor.

Skrevet

Nå måtte jeg google hva vertikal og horisontal hood var. Det så VONDT ut! Å få nåler stikki inn der, særlig den vertifale. Auuuuuu!

Venninna mi tok i brystvorta - i kryss - og jeg var med for å støtte, satt med ryggen halvveis vekk så jeg ikke skulle se noe, men så hun vrei seg i smerte. Skjønner ikke at folk vil gjøre sånt mot seg selv, jeg, da.

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst på en ring i ene leppa mi, rett og slett fordi jeg synes jeg ser så "rar" ut, og jeg synes de ser store ut, så jeg tenker at kanskje fokuset forsvinner litt fra størrelsen på de hvis det er en ring der. :)

Og rett og slett fordi jeg liker tanken på at jeg er litt "crazy" som har underlivspiercinger.

Skrevet

Nå måtte jeg google hva vertikal og horisontal hood var. Det så VONDT ut! Å få nåler stikki inn der, særlig den vertifale. Auuuuuu!

Venninna mi tok i brystvorta - i kryss - og jeg var med for å støtte, satt med ryggen halvveis vekk så jeg ikke skulle se noe, men så hun vrei seg i smerte. Skjønner ikke at folk vil gjøre sånt mot seg selv, jeg, da.

Nå har jeg aldri tatt i brystvorta, og har hørt det skal være helt jævlig.

Trodde at det skulle være helt forjævlig vondt da jeg skulle ta, tok den vertikale først. Men kjente faktisk ikke at han stakk, så da han sa at nå var det gjort så trodde jeg ikke på han. Det er generelt lite nervetråder i hetta (det er ikke klitorisen de stikker i). Heller ti i "hetta", enn en i nesa (nesa er brutal) for å si det sånn.

Den horisontale kjente jeg, men den var ikke direkte vond heller. Litt mer nervetråder der. Tok den 4 uker etter jeg hadde tatt den vertikale.

Det er assosiert farer ved enhver penetrering av hud, så skal man ta piercing så bør det være en forrutsetning å lese seg opp om farene og vurdere deretter. Jeg har uansett mer plager med den i tunga enn de der nede, men det er meg. Et par knuste tenner (bokstavligtalt). Anbefaler ingen å ta piercing, med mindre de er villige til å gå igjennom alle komplikasjoner som kan oppstå.

Siste anonyme bruker: Husk at en piercing i leppa der nede, vil kunne bidra til at de kan henge mer. Jeg kjenner ei med en i hver leppe, og hennes begynte å henge så mye, at hun måtte operere de tilbake. Har man store lepper i utgangspunktet så er vel ikke det å ettertrakte.

Skrevet

Jeg har en Christina piercing og er superfornøyd. Veldig pen piercing som jeg har fått mye komplimenter for. Dersom du har en riktig anatomi for det så blir det utrolig pent. De har lett for å kunne vokse ut dersom du ikke har riktig anatom. Jeg har hatt min i flere år og den er like fin enda! Den sitter jo helt oppe så den har ikke gjort noe fra eller til for mine orgasmer eller sexliv (bortsett fra at det er pent). Det var ganske vondt, mye hud som skulle gjennom. Men så er det jo bare huden over fitta man stikker i så det var ikke så ille..

http://www.google.no/search?hl=no&sugexp=gsis,i18n%3Dtrue&cp=12&gs_id=1a&xhr=t&q=christina+piercing&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1274&bih=622&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Skrevet

Jeg hadde en tidligere, men sykehusportieren tok den ut før jeg ble operert i fjor sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...